Julepynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Muhmi

Cookiemonsteret skriver:

vi pynter slet ikk op  

Det skulle du da have stemt så

Men hvorfor ikke, om jeg må spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

karina1980

Muhmi skriver:

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

har stemt første søndag i advent, og det passer sådan noglelunde.

her bliver der ALDRIG pyntet op før den sidste fødselsdag er afholdt den 21 nov.

mest fordi han er ved at brække sig over at hans fødselsdagsgaver altid kommer pakket ind i julepapir, så ser ingen grund til at der også skal pyntes op inden.

Anmeld

8. november 2011

karina1980

Lou87 skriver:

Har stemt 1 søndag i advent, men det er pga den falder før 1 dec i år, ellers ville det som regel være det

- Og den er nede igen inden nytår!! (så har jeg som regel fået NOK! hehe)

samme her, det er også nede inden nytår, tilgengæld har vi så også holdt nytår hjemme de sidste 3 år, hvor der også bliver pyntet godt op

Anmeld

8. november 2011

Lou87

karina1980 skriver:

samme her, det er også nede inden nytår, tilgengæld har vi så også holdt nytår hjemme de sidste 3 år, hvor der også bliver pyntet godt op

Hehe - præcis.. gider ikk risikere dobbelt pynt til nytår

Men ja.. det er typisk at jeg bruger d. 25 på at pakke det ned igen ihvertfald, aller senest d.27 for så plejer julefrokoster med familien ihvertfald og være overstået.. Og så gider jeg det bare ikk mere

Anmeld

8. november 2011

Happiness

Hvis det havde været op til mig, så havde vi pyntet allerede

MEN kæresten har en anden mening, han er ikke meget for julepynt....

Så "vi" er gået på kompromis, at jeg pynter op 1. søndag i advent! (han ved det bare ikke endnu )

Men kan også være jeg skulle pynte op fredagen før, så han får sig en "overraskelse" når han kommer hjem fra job 

Anmeld

8. november 2011

Christina.78

Muhmi skriver:

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

vi vil da se billeder..

Anmeld

8. november 2011

chael

Muhmi skriver:

1. December kommer det op. Og d. 27-28 kommer det ned igen.

*Camilla

Anmeld

8. november 2011

Sabina92

Her pynter jeg op d.1 dec og så er det gerne nede igen 2-3 efter juleaften (:

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Hvis jeg havde julepynt nu, så havde jeg hængt det op . Det er så hyggeligt. Men jeg har desværre ikke rigtig nogle ting for det var været en stram tid med 2 huslejer og med en månede uden boligstøtte.. men håber jeg får lavet noget selv ellers må jeg købe noget den første december

Anmeld

8. november 2011

Cookiemonsteret

Muhmi skriver:

Det skulle du da have stemt så

Men hvorfor ikke, om jeg må spørge?

Har jeg os

Jeg får mareridt af alle de nisser Jeg sys ikk det er pænt men nisser og sådan noget, ( er opvokset op i en familie hvor der er nisser/julepynt OVERALT i december månede ) - Der kommer kalenderlys, og advendtslys, Og advendtsgaver for min datters skyld.. hun skal være noget større før jeg gør noget ordentlig ud af julen for hendes skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.