Julepynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Cookiemonsteret

Muhmi skriver:

Det skulle du da have stemt så

Men hvorfor ikke, om jeg må spørge?

Har jeg os

Jeg får mareridt af alle de nisser Jeg sys ikk det er pænt men nisser og sådan noget, ( er opvokset op i en familie hvor der er nisser/julepynt OVERALT i december månede ) - Der kommer kalenderlys, og advendtslys, Og advendtsgaver for min datters skyld.. hun skal være noget større før jeg gør noget ordentlig ud af julen for hendes skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Ceciliesmoar

1 søndag i advent..

Anmeld

8. november 2011

Camillakn

Jamen vi starter her i november, når vi køber noget blir det sat på plads med det samme. Men kassen fra kælderen blir nok taget op her i weekenden regner jeg lidt med. Vi skal holde noget juleklip D. 19 så der ska vi da ha haft pyntet op

Men har stemt når jeg er i julehumør. Problemet er bare at det er jeg faktisk hele tiden på det her tidspunkt.. Heh

Anmeld

8. november 2011

Frk.S

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt 1. søndag i advent..dvs HVIS den falder før 1. dec. som den gør i år.
Men hos os er det ikke noget vi gør på én dag..det sker løbende over hele december..lidt mere hver eneste dag.
Til gengæld så kommer pynten ikke ned før efter 6. januar.

Jeg pynter op til 1. december eller 1. søn. i advent - alt efter hvad der kommer først.

Anmeld

8. november 2011

Rødhætte

Jeg må nok indrømme at jeg ikke er så vild med julen, men det er min mand tilgengæld, så lige så snart jeg giver grøntlys så går han igang Så har stemt 1 dec

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

Muhmi skriver:

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

Hvis det stod til mig pyntede vi op i slutningen af oktober

Men det er fordi jeg ELSKER julepynt og synes det er så hyggeligt + jeg har altid eksamener i december så der har jeg slet ikke tid til at nyde det

Men kæresten er ikke heeelt enig og da det er ham der henter kassen i kælderen, så er det ham der bestemmer så hvis jeg blir super utålmodig så må jeg jo ned efter den selv :p

Anmeld

8. november 2011

Muhmi

Christina.78 skriver:

vi vil da se billeder..

Hehe, jamen det kan i da godt få, men skal lige have købt det sidste pynt i dag og så skal jeg nok vise frem

Anmeld

8. november 2011

Chris86

Har stemt 1 december, men falder første søndag i advent i slut november, så kommer det op der.....

Anmeld

8. november 2011

millesofie

når jeg føler mig i julehumør  har allerede 4 nisser oppe og det bliver værre endnu

Anmeld

8. november 2011

M&M's Mor

her pynter vi op til 1 december eller første søndag i advent, kommer helt an på hvilken dag der kommer først...men her er det nisserne der kommer og gør det i løbet af natten og så plejer de også at lægge en lille gave... og i år har jeg hørt rygter om at de sørme også har købt lidt adventsgaver til min mand men har lovet dem ikke at sige noget om det til ham...

1 søndag har vi tradition med dem der kommer her juleaften at vi alle tager ud og fælder juletræet sammen og derefter tager vi her hjem og pynter det sammen, får noget julemad, klipper og klister osv så denne dag er hellig her...

Alt juletamtam kommer ned senest 3 juledag og så kommer nytårspynten op så det også kan nydes lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.