Julepynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår pynter i op til jul? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.053 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Muhmi

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt

du er tidligt på den

jeg plejer og pynte op første søndag i advent

Anmeld

8. november 2011

Muhmi

lucas<3 skriver:

du er tidligt på den

jeg plejer og pynte op første søndag i advent

Ja

Men første søndag i advent laver vi altid juletamtam med familien og jeg kan godt lide at der er pyntet op.... Det er SÅ hyggeligt

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

Jeg har stemt 1. søndag i advent..dvs HVIS den falder før 1. dec. som den gør i år.
Men hos os er det ikke noget vi gør på én dag..det sker løbende over hele december..lidt mere hver eneste dag.
Til gengæld så kommer pynten ikke ned før efter 6. januar.

Anmeld

8. november 2011

Cookiemonsteret

vi pynter slet ikk op  

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

Jeg pynter op 1 december eller første søndag i advent, kommer helt an på hvilken dag der kommer først.

Anmeld

8. november 2011

Kay

jeg "for lov" at pyte op når julebrykken er kommet ud... så jeg har stemt blankt

i år bliver det dog udskudt pga. hvalpe så der pynter jeg op når de er hentet...

Anmeld

8. november 2011

Lou87

Har stemt 1 søndag i advent, men det er pga den falder før 1 dec i år, ellers ville det som regel være det

- Og den er nede igen inden nytår!! (så har jeg som regel fået NOK! hehe)

Anmeld

8. november 2011

lycly

Muhmi skriver:

Det var godt nok tidligt Jeg pynter aldrig op før 1. december, ellers bliver jeg simpelthen træt af julen inden den er startet. Men nu arbejder jeg også i supermarked hvor der jo starter jul i slutningen af oktober. Så hvis jeg både skal se på det på mit arbejde OG herhjemme i 1 hel måned før december, så får jeg hurtigt nok af jul

Anmeld

8. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi pynter op 1. december med mindre, at 1. advent er før den 1. december.

Det er nisserne på vores loft som pynter op i løbet af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.