Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jeps... Jeg fik pyntet op i weekenden.... Men jeg synes der mangler noget, så skal have købt noget mere... Men nej, min lille julelys-landsby og alle mine kravlenisser er kommet frem fra gemmerne Det er bare SÅ hyggeligt
du er tidligt på den
jeg plejer og pynte op første søndag i advent
lucas<3 skriver: du er tidligt på den jeg plejer og pynte op første søndag i advent
Ja
Men første søndag i advent laver vi altid juletamtam med familien og jeg kan godt lide at der er pyntet op.... Det er SÅ hyggeligt
Jeg har stemt 1. søndag i advent..dvs HVIS den falder før 1. dec. som den gør i år.Men hos os er det ikke noget vi gør på én dag..det sker løbende over hele december..lidt mere hver eneste dag.Til gengæld så kommer pynten ikke ned før efter 6. januar.
vi pynter slet ikk op
jeg "for lov" at pyte op når julebrykken er kommet ud... så jeg har stemt blankt
i år bliver det dog udskudt pga. hvalpe så der pynter jeg op når de er hentet...
Har stemt 1 søndag i advent, men det er pga den falder før 1 dec i år, ellers ville det som regel være det - Og den er nede igen inden nytår!! (så har jeg som regel fået NOK! hehe)
Det var godt nok tidligt Jeg pynter aldrig op før 1. december, ellers bliver jeg simpelthen træt af julen inden den er startet. Men nu arbejder jeg også i supermarked hvor der jo starter jul i slutningen af oktober. Så hvis jeg både skal se på det på mit arbejde OG herhjemme i 1 hel måned før december, så får jeg hurtigt nok af jul
Vi pynter op 1. december med mindre, at 1. advent er før den 1. december.
Det er nisserne på vores loft som pynter op i løbet af natten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128