Hjælp! (kunstige negle..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

Nej, det var ikke i salon, men privat.. Men man kan jo ikke tilbyde en ydelse, hvis msn ikke kan tage ansvar for at ens arbejde er ok!?

Har du ikke overvejet at spørge om hun betaler skat??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Har du ikke overvejet at spørge om hun betaler skat??

Jo, tanken har strejfet mig, men troede ærlig talt man kunne klare det som voksne mennesker!

Anmeld

5. november 2011

elluL

Pæne er de i hvert fald ikke

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Lulle. skriver:

Pæne er de i hvert fald ikke

I know! Min søn på 5 kunne sikkert gøre det bedre!!

Anmeld

5. november 2011

Mig med maven

Nej nej nej det ligner LORT! Sorry. Det er slet ikke noget værd!

Få dem af i en fart, det må ikke gøre ondt! - Der kan være flere grunde til hvorfor det gør ondt, men lige meget hvilken en af dem, skal de af NU!

Held og lykke med at finde en ny negle dame. Er ked af at du skulle prøve hende!

Anmeld

5. november 2011

Emily2012<3

Jeg har lavet negle, og ville aldrig nogensinde ville have betaling for dem hvis de så sådan ud..

Og jeg tror IKKE på hun er uddannet! 

Jeg ville tage tilbage til hende som har lavet dem, og bede om pengene retur.. Måske det er bedre at tage derud end at skrive til hende..

Håber for dig du får dine penge retur. 

Anmeld

5. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg tror sgu ikke hun er uddannet det jeg er ikke og kunne lave det en million gange pænere 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Mig med maven skriver:

Nej nej nej det ligner LORT! Sorry. Det er slet ikke noget værd!

Få dem af i en fart, det må ikke gøre ondt! - Der kan være flere grunde til hvorfor det gør ondt, men lige meget hvilken en af dem, skal de af NU!

Held og lykke med at finde en ny negle dame. Er ked af at du skulle prøve hende!

Jeg har taget dem af! Det gjorde jeg i morges!! Det vr et smerte helvede!! Og min negl på den ene pegefinger er filet så langt ned at der kun er hud, og det bløder ude i siden!!

Det er helt fucked!!

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg har lavet negle, og ville aldrig nogensinde ville have betaling for dem hvis de så sådan ud..

Og jeg tror IKKE på hun er uddannet! 

Jeg ville tage tilbage til hende som har lavet dem, og bede om pengene retur.. Måske det er bedre at tage derud end at skrive til hende..

Håber for dig du får dine penge retur. 

Jeg har givet hende til tirsdag til at sætte pengene ind på min konto, ellers tager jeg ud til hende, og vil hun stadig ikke betale, offentliggører jeg hende her på siden hvor hun også er bruger!!

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

Jeg tror sgu ikke hun er uddannet det jeg er ikke og kunne lave det en million gange pænere 

Min søn på 5 år kunne gøre det bedre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.