Hjælp! (kunstige negle..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Så er det vare ikke iorden !!

Næh, det synes jeg jo heller ikke Men jeg må åbenbart ikke få mine penge igen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej Tøser..

Vil lige starte med at sige at det her er min første anonyme tråd, men jeg vil lige beskytte sagens omtalte person i første omgang!

Jeg har i dag fået lavet kunstige negle.. Men det skulle jeg aldrig ha gjort! Meningen var at jeg skulle have lavet naturlige kunstige akryl negle.. Men de ser alt andet end naturlige ud! Jeg ville gerne have dem en smule runde i stedet for alt for firkantede.. I stedet blev de:

spidse, skæve, krakelerede, og alt i alt meget grimme! Jeg er så skuffet, og ville ønske at jeg aldrig havde fået dem lavet! Jeg har altid været tilfreds de andre steder jeg har fået lavet negle..

Jeg skulle desværre skynde mig afsted for at hente børn, da jeg var færdig, så jeg fik ikke kigget ordentligt på dem. Jeg tog med det samme kontakt til "sælger" og forklarede at jeg ikke var tilfreds, og ville sende billeder af hendes arbejde..

Hun afviste blankt, og sagde at hun ikke gav penge retur, men hun ville lave de negle om der ikke var okay!!?

Hmm.. det er der jo sådan set ingen af dem der er. Og kan hun lave dem bedre når de i første omgang blev så grimme? Hun har først en tid næste fredag der passer os begge, men problemet er nu at alle mine negle på højre hånd gør ondt, som om at tipperne er for små, så de hiver i min egen negl!  ØV altså..

Er der nogle der har gode råd, ellers må I også gerne kommentere billederne!

Er de her negle 250,- værd???

Tror en 5 årig vil kunne gøre det bedre! Det er direkte sjusk og personen har ikke givet fem flyvende fjer for at det blev pænt og ordentligt, synes helt sikkert du burde få pengene tilbage! 

Anmeld

4. november 2011

Laulund87

Det ville jeg bare ikke finde mig i!

Sig til hende at du har lagt billeder ud af dine negle og hvis ikke du får pengene tilbage, skriver du hvem der har lavet dem. På forskellige sider på nettet.

Mon ikke hun ombestemmer sig så...

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det ville jeg bare ikke finde mig i!

Sig til hende at du har lagt billeder ud af dine negle og hvis ikke du får pengene tilbage, skriver du hvem der har lavet dem. På forskellige sider på nettet.

Mon ikke hun ombestemmer sig så...

Jeg har sagt at jeg har lagt billederne ud! Jeg fil afvide at så kunne jeg glemme St vi fandt en løsning!

Anmeld

4. november 2011

aklejel

De er bestemt ikke det værd!!! Jeg laver selv negle, og er i gang nu hvor jeg skriver. Og jeg har hverken taget kursus i det, men mener at mine er bedre lavet end det! Du kan se dem i mit album "Negle"

Anmeld

4. november 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg har sagt at jeg har lagt billederne ud! Jeg fil afvide at så kunne jeg glemme St vi fandt en løsning!

Så siger du bare at hendes navn kommer ud overalt med en elendig anbefaling.. Jeg ville være kold.

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

Helt ærligt?? Hold kæft hvor er de max grimme...! Jeg havde ikke forladt "sælger" uden at tjekke neglene først. Og havde hun at gøre det om, havde jeg hængt hende ud med navn, for det der ville jeg aldrig finde mig i...! Hvor kommer du fra i landet??

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

aklejel skriver:

De er bestemt ikke det værd!!! Jeg laver selv negle, og er i gang nu hvor jeg skriver. Og jeg har hverken taget kursus i det, men mener at mine er bedre lavet end det! Du kan se dem i mit album "Negle"

Jeg er også super ked af at vi ike kan finde en løsning! Men det vil hun ikke..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Helt ærligt?? Hold kæft hvor er de max grimme...! Jeg havde ikke forladt "sælger" uden at tjekke neglene først. Og havde hun at gøre det om, havde jeg hængt hende ud med navn, for det der ville jeg aldrig finde mig i...! Hvor kommer du fra i landet??

Nej, men jeg havde så travlt!! Jeg er fra storkøbenhavn..

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

aklejel skriver:

Sådan et har du ikke på baby, mus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.