Hjælp! (kunstige negle..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Caroline86

Christina.78 skriver:

ja den status så jeg godt, men havde hun tænkt sig at offentligøre det så eller hvordan ville hun gribe det an??

Jeg synes også det er total dårlig stil ikke at vedkende sig sit dårlige arbejde eller gøre andet for at kunden er tilfreds- i dette tilfælde nok penge retur..synes bestemt heller ikke de negle var særlig kønne..

tror måske (uden at vide det) at det er en lidt svær situation da det her med at udlevere andre jo ikke er helt fint i kanten - selvom den anden har lavet noget møg

Så må ikke TS stadig håber på at "den skyldige" stadig tager ansvaret til sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

K.Rehder

Føler virkelig med dig...Ens negle er en del af en kvindelighed, og hvis man har betalt for at få dem ordnet, ¨så skal de bare være i orden uanset om du har betalt 25 kr eller 250 kr.....hvis man er så dårlig til det, skal man bare ikke tage penge for det!
Håber at dine egne negle kommer sig hurtigt

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

Caroline86 skriver:

tror måske (uden at vide det) at det er en lidt svær situation da det her med at udlevere andre jo ikke er helt fint i kanten - selvom den anden har lavet noget møg

Så må ikke TS stadig håber på at "den skyldige" stadig tager ansvaret til sig?

det var så bestemt heller ikke sådan at hun skulle offentligøre det herinde..mere hvad hun havde tænkt sig at gøre da hun havde givet hende en chance til tirsdag denne uge

Anmeld

10. november 2011

missie20

Anonym skriver:

Hej Tøser..

Vil lige starte med at sige at det her er min første anonyme tråd, men jeg vil lige beskytte sagens omtalte person i første omgang!

Jeg har i dag fået lavet kunstige negle.. Men det skulle jeg aldrig ha gjort! Meningen var at jeg skulle have lavet naturlige kunstige akryl negle.. Men de ser alt andet end naturlige ud! Jeg ville gerne have dem en smule runde i stedet for alt for firkantede.. I stedet blev de:

spidse, skæve, krakelerede, og alt i alt meget grimme! Jeg er så skuffet, og ville ønske at jeg aldrig havde fået dem lavet! Jeg har altid været tilfreds de andre steder jeg har fået lavet negle..

Jeg skulle desværre skynde mig afsted for at hente børn, da jeg var færdig, så jeg fik ikke kigget ordentligt på dem. Jeg tog med det samme kontakt til "sælger" og forklarede at jeg ikke var tilfreds, og ville sende billeder af hendes arbejde..

Hun afviste blankt, og sagde at hun ikke gav penge retur, men hun ville lave de negle om der ikke var okay!!?

Hmm.. det er der jo sådan set ingen af dem der er. Og kan hun lave dem bedre når de i første omgang blev så grimme? Hun har først en tid næste fredag der passer os begge, men problemet er nu at alle mine negle på højre hånd gør ondt, som om at tipperne er for små, så de hiver i min egen negl!  ØV altså..

Er der nogle der har gode råd, ellers må I også gerne kommentere billederne!

Er de her negle 250,- værd???

Ej ej ej omg. Selv jeg kunne have gjort det bedre og jeg har ikke taget nogle kurser inde for det. De er bestemt ikke nogle penge værd. Du skal helt klart have pengene tilbage og få taget de grimme negle af. ej der føler jeg med dig.

Anmeld

10. november 2011

Caroline86

Christina.78 skriver:

det var så bestemt heller ikke sådan at hun skulle offentligøre det herinde..mere hvad hun havde tænkt sig at gøre da hun havde givet hende en chance til tirsdag denne uge

jeg tror du misforstår mig

Da du skrev "status?" troede jeg ikke du havde set TS' update og da du så skrev det med hvad hun ville gøre, gengav jeg bare den oprindelige intention om offentliggørelse og problematikkerne omkring det...

Det var skam ikke fordi jeg mener du (eller jeg eller andre) fortæller hende hvad hun bør gøre

knus

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

Caroline86 skriver:

jeg tror du misforstår mig

Da du skrev "status?" troede jeg ikke du havde set TS' update og da du så skrev det med hvad hun ville gøre, gengav jeg bare den oprindelige intention om offentliggørelse og problematikkerne omkring det...

Det var skam ikke fordi jeg mener du (eller jeg eller andre) fortæller hende hvad hun bør gøre

knus

ja man kan hurtig misforstå noget..gjorde jeg også..

mere status på hvad hun nu vil gøre..var jo nysgerrig på hvordan det er gået hende..altså TS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.