Hjælp! (kunstige negle..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Mille83

Jeg er selv uddannet negletekniker, og det der er bare ikke iorden.....

Det er sjuske arbejde, og tipperne er ikke filet ordentlig ned, man kan jo se hvor de er sat på. 

Håber virkelig du kan få pengene tilbage, øv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Så siger du bare at hendes navn kommer ud overalt med en elendig anbefaling.. Jeg ville være kold.

Ja, men nu får hun lige en chance..

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej, men jeg havde så travlt!! Jeg er fra storkøbenhavn..

Du burde have husket at tjekke dem inden du gik.. Okay, hvad du nu boet i østJylland kunne jeg arrangere at du kunne komme til hos min kusine, hun et virkelig dygtig..! Kun hos hende vil jeg have lavet negle

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Du burde have husket at tjekke dem inden du gik.. Okay, hvad du nu boet i østJylland kunne jeg arrangere at du kunne komme til hos min kusine, hun et virkelig dygtig..! Kun hos hende vil jeg have lavet negle

Ja, det gør jeg ikke Ellers tak! Jeg skal aldrig have lavet negle mere!! Mine negle er helt fucked nu!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg er selv uddannet negletekniker, og det der er bare ikke iorden.....

Det er sjuske arbejde, og tipperne er ikke filet ordentlig ned, man kan jo se hvor de er sat på. 

Håber virkelig du kan få pengene tilbage, øv....

Tak for dit svar! Jeg håber også jeg kan få pengene retur!

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Hej Tøser..

Vil lige starte med at sige at det her er min første anonyme tråd, men jeg vil lige beskytte sagens omtalte person i første omgang!

Jeg har i dag fået lavet kunstige negle.. Men det skulle jeg aldrig ha gjort! Meningen var at jeg skulle have lavet naturlige kunstige akryl negle.. Men de ser alt andet end naturlige ud! Jeg ville gerne have dem en smule runde i stedet for alt for firkantede.. I stedet blev de:

spidse, skæve, krakelerede, og alt i alt meget grimme! Jeg er så skuffet, og ville ønske at jeg aldrig havde fået dem lavet! Jeg har altid været tilfreds de andre steder jeg har fået lavet negle..

Jeg skulle desværre skynde mig afsted for at hente børn, da jeg var færdig, så jeg fik ikke kigget ordentligt på dem. Jeg tog med det samme kontakt til "sælger" og forklarede at jeg ikke var tilfreds, og ville sende billeder af hendes arbejde..

Hun afviste blankt, og sagde at hun ikke gav penge retur, men hun ville lave de negle om der ikke var okay!!?

Hmm.. det er der jo sådan set ingen af dem der er. Og kan hun lave dem bedre når de i første omgang blev så grimme? Hun har først en tid næste fredag der passer os begge, men problemet er nu at alle mine negle på højre hånd gør ondt, som om at tipperne er for små, så de hiver i min egen negl!  ØV altså..

Er der nogle der har gode råd, ellers må I også gerne kommentere billederne!

Er de her negle 250,- værd???

Puha, de er godt nok ikke pæne overhovedet! Men er lidt nysgerrig... Har aldrig hørt om nogle som laver negle prof. til 250 kr. Var det i en salon? Da jeg havde negle på, gav jeg 650 kr. og det er jo en del mere... Men godt du ikke har givet mere, kan man sige... Det retfærdiggør det selvfølgelig ikke... 

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Camulla skriver:

Puha, de er godt nok ikke pæne overhovedet! Men er lidt nysgerrig... Har aldrig hørt om nogle som laver negle prof. til 250 kr. Var det i en salon? Da jeg havde negle på, gav jeg 650 kr. og det er jo en del mere... Men godt du ikke har givet mere, kan man sige... Det retfærdiggør det selvfølgelig ikke... 

Nej, det var ikke i salon, men privat.. Men man kan jo ikke tilbyde en ydelse, hvis msn ikke kan tage ansvar for at ens arbejde er ok!?

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Nej, det var ikke i salon, men privat.. Men man kan jo ikke tilbyde en ydelse, hvis msn ikke kan tage ansvar for at ens arbejde er ok!?

Nej, det giver jeg dig ret i... Men hellere give 250 for noget der ikke er i orden end 650 for noget der ikke er i orden... Hvis man skulle se noget positivt i det 

Anmeld

4. november 2011

TaAsJu

Camulla skriver:

Så du var fra Aalborg, der ligger en inde på veterbro saloen hedder Nail republik. Hun er rigtig dygtig og jeg mener kun jeg giver 400.. Bare et tip TIL TS. det der er bare ikke i orden lavet.. Og kan godt forstår dine egen negle er fuckd up.. Av av få dem af i en fart og få dem plejet med en god olie og styrke de neglelak kram

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Mor til 2, snart 3 skriver:

Så du var fra Aalborg, der ligger en inde på veterbro saloen hedder Nail republik. Hun er rigtig dygtig og jeg mener kun jeg giver 400.. Bare et tip TIL TS. det der er bare ikke i orden lavet.. Og kan godt forstår dine egen negle er fuckd up.. Av av få dem af i en fart og få dem plejet med en god olie og styrke de neglelak kram

Tusind tak Men jeg skal ikke have lavet negle mere... Det er nogle år siden jeg havde dem sidst  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.