Hjælp! (kunstige negle..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Mille83

Jeg er selv uddannet negletekniker, og det der er bare ikke iorden.....

Det er sjuske arbejde, og tipperne er ikke filet ordentlig ned, man kan jo se hvor de er sat på. 

Håber virkelig du kan få pengene tilbage, øv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Så siger du bare at hendes navn kommer ud overalt med en elendig anbefaling.. Jeg ville være kold.

Ja, men nu får hun lige en chance..

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej, men jeg havde så travlt!! Jeg er fra storkøbenhavn..

Du burde have husket at tjekke dem inden du gik.. Okay, hvad du nu boet i østJylland kunne jeg arrangere at du kunne komme til hos min kusine, hun et virkelig dygtig..! Kun hos hende vil jeg have lavet negle

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Du burde have husket at tjekke dem inden du gik.. Okay, hvad du nu boet i østJylland kunne jeg arrangere at du kunne komme til hos min kusine, hun et virkelig dygtig..! Kun hos hende vil jeg have lavet negle

Ja, det gør jeg ikke Ellers tak! Jeg skal aldrig have lavet negle mere!! Mine negle er helt fucked nu!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg er selv uddannet negletekniker, og det der er bare ikke iorden.....

Det er sjuske arbejde, og tipperne er ikke filet ordentlig ned, man kan jo se hvor de er sat på. 

Håber virkelig du kan få pengene tilbage, øv....

Tak for dit svar! Jeg håber også jeg kan få pengene retur!

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Hej Tøser..

Vil lige starte med at sige at det her er min første anonyme tråd, men jeg vil lige beskytte sagens omtalte person i første omgang!