„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Frøken J. skriver:
Har han så også været helt hysterisk og grædt meget? Og får han medicin? Er simpelthen så utryg ved den medicin.. Man skal aldrig læse om bivirkningerne, for så tør man da næsten ikke udsætte sin lille baby for den slags 
Jeg prøvede med 60 ml, og det drak hun rub og stub! Hun kunne nok godt have drukket mere, men jeg valgte at vente, for hun havde spist længe ved mig først, så skulle lige se, om hun havde overspist og gylpet op, men det gjorde hun faktisk ikke!
Ja, han græd hver gang, at han skulle have mad.. og det var en kæmpe kamp... Vi fik en monitor på ham med en sonde, som målte, hvor hvordan og hvorledes med hans mavesyre... han havde episoder på op til en time af gangen... mange gange om dagen, så det var voldsom hos ham... og jeg blev lidt gal, at de var så længe om, at finde ud af det... det skal lige siges, at han er født ekstrem præmatur og vi er jævnlig i kontakt med læger, hvor jeg gang på gang fortalte om mit problem... han ville jo ikke spise og dermed ikke vokse, samt han gylpede voldsom hele tiden... vi fik medicin og det har hjulpet på gylperiet, men tror han har udviklet madlede desværre... for mad siger ham intet... han er tit tørstig, men mad skal vi kæmpe med....
Synes det er godt, at de fandt ud af det med Rose så tidligt...og jeg synes medicinen er en god ting..og den vil hjælpe hende med det samme... der er stor forskel... har hørt det fra flere forældre med børn, som har refluks... at medicinen gør underværker...
Hvordan var hun efter de 60 ml...? tilfreds? for så tænker jeg, at det er en passende mængde, når hun har spist ved dig først... tror hurtig du kan vurdere, hvis hun bliver hurtigere sulten igen, at så skal der øges i mad...
Anmeld