Kom nu hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Moar2011

myr81 skriver:

Ups der ramte du lige et ømt punkt, jeg har det præcis lige sådan 

heh - så er jeg da ikke den eneste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

FogL

Åh, det lyder altså hårdt! Jeg havde ikke kunne holde til det. Buhu! 

Anmeld

3. november 2011

TaAsJu

myr81 skriver:

Kunne være en rigtig god ide. Jeg oplever tit at den livsform vi har herhjemme er meget uforståelig for andre, jeg mangler nogle der ved hvad det vil sige 

Tror også jeg får brug for nogen der ved havd det vil sige og undvære sin mand og få dagen til og fungere uden.. Jeg skal lige have pigerne afsted også laver jeg en

Anmeld

3. november 2011

Zafir

myr81 skriver:

Hej Zafir. Uhh det svinger meget, der er ikke rigtig nogen sammenhæng i mønsteret desværre  Det er lidt en af ting, man ret hurtigt lærer som sømandsfrue, at tingene er ALDRIG givet på forhånd. 

Men nu vil det være 3 mdrs sejlads (indtil han om 1-2år forfremmes- så hedder det 6 mdr) og måske knap 3-4 uger hjemme, hvor han indimellem er på alm dagarbejde i korsør. 

AIIII

ER han væk i 6 mrd også kun hjemme i 3-4 uger?!

Puha - flot at du kan holde til det...!!

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Zafir skriver:

AIIII

ER han væk i 6 mrd også kun hjemme i 3-4 uger?!

Puha - flot at du kan holde til det...!!

ja det vil vi godt kunne komme ud for, men som sagt er det meget forskelligt hvor meget han er væk/ hjemme. I det år hans vidreudd. tager er han fx hjemme hver dag

På den lyse side, man kommer da til at savne hinanden og indimellem være lidt "nyforelsket" 

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tror også jeg får brug for nogen der ved havd det vil sige og undvære sin mand og få dagen til og fungere uden.. Jeg skal lige have pigerne afsted også laver jeg en

Jeg har lige meldt mig ind den forening der linkes til af lille-fe, lyder faktisk som om det i al fald kunne være noget for mig

Anmeld

3. november 2011

Rosa

myr81 skriver:

min sømand af verdenen.....

Savner dig!!!

Tænk når det fremover hedder 6mdr på søen 

Din søn savner dig og din datter tog min tlf og sagde "Allo faar" idag.

Anmeld

3. november 2011

Zafir

myr81 skriver:

ja det vil vi godt kunne komme ud for, men som sagt er det meget forskelligt hvor meget han er væk/ hjemme. I det år hans vidreudd. tager er han fx hjemme hver dag

På den lyse side, man kommer da til at savne hinanden og indimellem være lidt "nyforelsket" 

Ja, det må man sige

Jeg egner mig ikke til det... Har prøvet det. Og jeg endte bare med at være ked af det hele tiden... mmm...

Men altså Fedt at du kan se det på den lyse side. Kan du så holde ud at have ham 'gående' derhjemme hverdag???

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

ciepige skriver:

Åh, det lyder altså hårdt! Jeg havde ikke kunne holde til det. Buhu! 

Det er det også, uden at lyve. 

Jeg har haft 37t arbejde og har jo mine 2 dejlige krudtugler på 1 og 2. 

Nu skal jeg finde nyt job og det bliver på 30 timer! 

Men som jeg skrev til zafir er det også rart at savne hinanden indimellem (man bliver lidt nyforelsket) 

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Zafir skriver:

Ja, det må man sige

Jeg egner mig ikke til det... Har prøvet det. Og jeg endte bare med at være ked af det hele tiden... mmm...

Men altså Fedt at du kan se det på den lyse side. Kan du så holde ud at have ham 'gående' derhjemme hverdag???

Det er helt ærligt, heller ikke lykken hver dag!

Men det går, det skal det jo når han er så dejlig, den mand 

faktisk kan det godt virke lidt forstyrrende at have ham hjemme indimellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.