Kom nu hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Jibbe

myr81 skriver:

Du har helt ret, den står på autopilot her er der faste rutiner hver dag med de frække pseudoer, jeg har mig 

Denne gang er det kun 3 uger, normalen har været 3 mdr som så bliver til 6 mdr.

Det plejer at være muligt at skrive email og ringe sammen men da denne er en sejlads med et nyt skib der skal testes har han ikke så meget tid til overs, mere derfor jeg ikke hører fra ham

Officer er han så styrmand eller maskinmester eller noget andet? Ja jeg er helt blank på hvad de hedder derinde Jeg har selv læst til skibsofficer hos Mærsk men de fleste søfolk jeg kender sejler i handelsflåden

Men "dejligt" at se der er andre i samme båd som os (haha).

Jeg håber han snart kommer hjem til jer!

Har du egentlig overvejet den der sømandskoneklub? Det har jeg mange gange - den nærmeste ligger så 60 km væk så det er aldrig blevet til noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Sildefisk

Jibbe skriver:

Officer er han så styrmand eller maskinmester eller noget andet? Ja jeg er helt blank på hvad de hedder derinde Jeg har selv læst til skibsofficer hos Mærsk men de fleste søfolk jeg kender sejler i handelsflåden

Men "dejligt" at se der er andre i samme båd som os (haha).

Jeg håber han snart kommer hjem til jer!

Har du egentlig overvejet den der sømandskoneklub? Det har jeg mange gange - den nærmeste ligger så 60 km væk så det er aldrig blevet til noget.

Han er operativ officer, dvs han tilrettelægger sejladsen, styrer skibet, giver ordre

Har lige skrevet til en klub på sjælland for sømandskoner, men synes det virkede som om de aldersmæssigt er noget ældre end mig.

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Babyklar skriver:

min mand har os meget krudt i røven - men han ville heldigvis ikke prøve nogen ligende mere. han savner os alt for meget og mener ikke det er det værd

ville heller ikk opleve det her igen men når det er sagt - så har jeg os lært en hel ny stærk side af mig selv , fordi jeg står med alt selv og en vidunderlig søn.

Ja på plus siden er at man i den grad lærer at være "styrmand" hjemme i sin egne lille famile 

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Lille fe skriver:

startede han i marts, jamen der var han da kun 2 år????

jeg er så bange for de ikke kan passe godt nok på hende, -ligeså godt som vores fantastiske dpér.... tænk hvis de ikke forstår hende, og tænk hvis de ikke kan trøste hende og og og og og og og og og og og og.

du skal ikke låse ham inden til næste togt, først dagen op til, så han IKKe kommer afsted

du ved hvor jeg er hvis du har brug for en sludder om div ting.

mysser til alle Mérne fra m

Ja i Ringsted kommune har de flere instituioner med børnehave gruppe hvor børnene er mellem 2-4. Det er lidt hektisk synes jeg, børnene er meget mere glad når de er 3 (efter min mening som pædagog)

Hi Hi du har ret

Tak søde, vi må altså se om vi ikke kan mødes en dag. 

Anmeld

3. november 2011

Moar2011

myr81 skriver:

Ja på plus siden er at man i den grad lærer at være "styrmand" hjemme i sin egne lille famile 

ja, enig - jeg har svært ved at lade manden tag over/ hjælpe når han så endelig kommer hjem heh ..

Anmeld

3. november 2011

TaAsJu

Sad lige og læste hele tråden og glæder mig bestemt ikke til det er min tur til og være alene som det ser ud nu går der heldigvis noget tid inden det sker men vi kunne da oprette en sømandskone klub her inde og se hvor mange vi enlig er

Anmeld

3. november 2011

Zafir

Hvor længe er han væk af gangen ??? og hvor længe er han så hjemme når han er hjemme???

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Babyklar skriver:

ja, enig - jeg har svært ved at lade manden tag over/ hjælpe når han så endelig kommer hjem heh ..

Ups der ramte du lige et ømt punkt, jeg har det præcis lige sådan 

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Mor til 2, snart 3 skriver:

Sad lige og læste hele tråden og glæder mig bestemt ikke til det er min tur til og være alene som det ser ud nu går der heldigvis noget tid inden det sker men vi kunne da oprette en sømandskone klub her inde og se hvor mange vi enlig er

Kunne være en rigtig god ide. Jeg oplever tit at den livsform vi har herhjemme er meget uforståelig for andre, jeg mangler nogle der ved hvad det vil sige 

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Zafir skriver:

Hvor længe er han væk af gangen ??? og hvor længe er han så hjemme når han er hjemme???

Hej Zafir. Uhh det svinger meget, der er ikke rigtig nogen sammenhæng i mønsteret desværre  Det er lidt en af ting, man ret hurtigt lærer som sømandsfrue, at tingene er ALDRIG givet på forhånd. 

Men nu vil det være 3 mdrs sejlads (indtil han om 1-2år forfremmes- så hedder det 6 mdr) og måske knap 3-4 uger hjemme, hvor han indimellem er på alm dagarbejde i korsør. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.