Sildefisk skriver:
Han er operativ officer, dvs han tilrettelægger sejladsen, styrer skibet, giver ordre 
Har lige skrevet til en klub på sjælland for sømandskoner, men synes det virkede som om de aldersmæssigt er noget ældre end mig.

Jeg fik helt tilfældigt læst med i jeres tråd (ved det er en gammel samtale) og jeg kunne ikke undgå at falde over ord som "Korsør" og "sømandskoneklub"
er I klar over at der eksistere en sømandskoneforening? Jeg er selv sømandskone, min sømand sejler på Niels Juel som ligger til i Korsør. Vi har 2 dejlige piger på snart 3 og 4år. Jeg er medlem af sømandskoneforeningen og vi har en gruppe der hedder "skruerne" her på Sjælland. Vi bor i bla Ringsted, Holbæk, Vordingborg, Albertslund, Lyngby, Hørsholm, stenløse, Hillerød osv osv
vi er mange i foreningen og vi har stort set jævnaldrende børn. Nogen har store teenager børn. Vi er en fantastisk gruppe so kan lære meget af hinanden, vi tager i Legeland med ungerne sammen, ud og spiser på hverdags aftner uden børn, holder julefrokosten og generelt bare hygger. Vi ses ca en gang om måneden.
Jeg er selv 28 år og har været medlem af foreningen i lidt over 2 år. En forening jeg aldrig ville ha været foruden.
I er velkommen til at lure vores hjemmeside sømandskonerr.dk og ikke mindst vores sider på facebook som hedder sømandskoneforeningen af 1976 og den sjællandske gruppe som hedder Skruerne. I er også velkommen til at skrive til mig på mon facebook profil.
hilsen Mia Greve Kofoed.
Anmeld