Kom nu hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Sildefisk

Lille fe skriver:

Kan sørme godt forstå du savner sømanden

Hvornår skal han starte med at være afsted 6 mdr.?

hvorfor er du blevet opsagt, de er da for dumme. åh øv altså det hele!!!

Ja vi har det rigtig godt. -Jeg skal starte nyt job 1.12.

Når han næste gang bliver forfremmet vil det hedde 6 mdr  overvejer at ringe til sok´s chef og sige de IKKE må forfremme ham 

Dejligt med nyt job- stort tillykke 

Lang historie søde, men jeg er ikke den enste på det sted der ikke er tilfreds med tingenes tilstand  så måske er det alligevel godt for noget.

Hvordan har svesken det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Moar2011

myr81 skriver:

Dejligt, kan godt forstå I glæder jer 

Manden min, siger han er nødt til at skubbe tankerne om os lidt væk, ellers kan han ikke klare at være væk.

Normalt når han er afsted og befinder sig i dk ,kan vi maile/ringe sammen men denne sejlads er lidt anderledes.

hvorfor tager han så afsted når han har det sådan ? - min mand skal ALDRIG afsted igen når de 6mdr her er overstået.

DU sej - at du kan klare 2 børn alene uden din mands støtte og hjælp.

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Jibbe skriver:

Puha. Er han i Søværnet? Min mand sejler men er kun væk 4-6 uger af gangen. 6 mdr lyder helt vanvittigt!
Og jeg er ellers rimelig hardcore og synes min mand har taget laaaange udmønstringer på 3-3,5 mdr nogengange!

Frej render tit rundt med telefonen og siger "hej bar"! Puha det er hårdt at se nogen gange.

Ja han er officer derinde

Ja det bliver en hård nød at knække de 6 mdr puha 

Men det er da også længe du er alene på skansen så? Hvad arbejder din mand indenfor?

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Babyklar skriver:

hvorfor tager han så afsted når han har det sådan ? - min mand skal ALDRIG afsted igen når de 6mdr her er overstået.

DU sej - at du kan klare 2 børn alene uden din mands støtte og hjælp.

Uha han er lidt den type som har hjernen til at blive lidt af hvert men som aldrig helt kunne beslutte sig for hvad han skulle, han overvejde meget seriøst læge men da han har krudt i ***** og er meget videnbegærlig samtidig blev det altså til officer

Dejligt at I så har ham hjemme 

Anmeld

2. november 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Når han næste gang bliver forfremmet vil det hedde 6 mdr  overvejer at ringe til sok´s chef og sige de IKKE må forfremme ham 

Dejligt med nyt job- stort tillykke 

Lang historie søde, men jeg er ikke den enste på det sted der ikke er tilfreds med tingenes tilstand  så måske er det alligevel godt for noget.

Hvordan har svesken det? 

Neeej så må han bestemt ikke forfremmes mere!!!!

Kunne lige læse at han er på en anderledes togt denne gang, håber snart han er hjemme ved alle de 3 skønne mér igen

Kender du denne klub?

http://www.soemandskoner.dk/index.php

Jamen hun har det skønt, hun skal jo lige meget straks starte i bh, og hun glæææææder sig. Moderen er knap så vild med ideen, har spurgt dpérn om M ikke kan blive der til hun er 18 år

Hmmm det lyder da godt nok heller ikke særligt heldigt det sted, håber du meget snart finder noget andet!!!! 

Anmeld

2. november 2011

Moar2011

myr81 skriver:

Uha han er lidt den type som har hjernen til at blive lidt af hvert men som aldrig helt kunne beslutte sig for hvad han skulle, han overvejde meget seriøst læge men da han har krudt i ***** og er meget videnbegærlig samtidig blev det altså til officer

Dejligt at I så har ham hjemme 

min mand har os meget krudt i røven - men han ville heldigvis ikke prøve nogen ligende mere. han savner os alt for meget og mener ikke det er det værd

ville heller ikk opleve det her igen men når det er sagt - så har jeg os lært en hel ny stærk side af mig selv , fordi jeg står med alt selv og en vidunderlig søn.

Anmeld

2. november 2011

Jibbe

myr81 skriver:

Ja han er officer derinde

Ja det bliver en hård nød at knække de 6 mdr puha 

Men det er da også længe du er alene på skansen så? Hvad arbejder din mand indenfor?

Jeg håber da at de laver udmønstringerne kortere i Søværnet hvis de vil beholde deres folk! Det er simpelthen for sygt med 6 måneder og så hvis der ikke er ordentligt internet eller telefon forbindelse ombord!

Min mand er overstyrmand og sejler kemikalietankere. Eller han har lige haft et halvt år hos Esvagt hvor man ligger standby ude ved boreplatformene - det var for kedeligt så han har fået sit gamle job igen Lidt længere (5-6 uger) udmønstringer og lidt mere usikkerhed om hjemkomstdato - men meget sjovere arbejdsplads og mere i løn

Når man er alene hjemme er det ligesom man kører på autopilot TIngene skal nås og gøres og der er kun 1 til at gøre dem! Men jeg er også TRÆT når han kommer hjem og sover læææænge de første par dage og hører slet ikke når Frej vågner - så er det Lars' tur

Jeg tænker lidt at ungerne vænner sig til det - de har aldrig prøvet andet. Men 6 mdr
Hvor længe er han væk nu?

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Lille fe skriver:

Neeej så må han bestemt ikke forfremmes mere!!!!

Kunne lige læse at han er på en anderledes togt denne gang, håber snart han er hjemme ved alle de 3 skønne mér igen

Kender du denne klub?

http://www.soemandskoner.dk/index.php

Jamen hun har det skønt, hun skal jo lige meget straks starte i bh, og hun glæææææder sig. Moderen er knap så vild med ideen, har spurgt dpérn om M ikke kan blive der til hun er 18 år

Hmmm det lyder da godt nok heller ikke særligt heldigt det sted, håber du meget snart finder noget andet!!!! 

Nej, vil straks tjekke det ud- tak 

Jeg har også opvejet at låse ham inde i hans elskede garage til næste togt he he 

Spændende med bh start, kan godt forstå dig ( det er jo en helt ny verden), Mikkel startede jo i bh i marts og idag er han bare så glad for det 

Stort til jer begge 

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Jibbe skriver:

Jeg håber da at de laver udmønstringerne kortere i Søværnet hvis de vil beholde deres folk! Det er simpelthen for sygt med 6 måneder og så hvis der ikke er ordentligt internet eller telefon forbindelse ombord!

Min mand er overstyrmand og sejler kemikalietankere. Eller han har lige haft et halvt år hos Esvagt hvor man ligger standby ude ved boreplatformene - det var for kedeligt så han har fået sit gamle job igen Lidt længere (5-6 uger) udmønstringer og lidt mere usikkerhed om hjemkomstdato - men meget sjovere arbejdsplads og mere i løn

Når man er alene hjemme er det ligesom man kører på autopilot TIngene skal nås og gøres og der er kun 1 til at gøre dem! Men jeg er også TRÆT når han kommer hjem og sover læææænge de første par dage og hører slet ikke når Frej vågner - så er det Lars' tur

Jeg tænker lidt at ungerne vænner sig til det - de har aldrig prøvet andet. Men 6 mdr
Hvor længe er han væk nu?

Du har helt ret, den står på autopilot her er der faste rutiner hver dag med de frække pseudoer, jeg har mig 

Denne gang er det kun 3 uger, normalen har været 3 mdr som så bliver til 6 mdr.

Det plejer at være muligt at skrive email og ringe sammen men da denne er en sejlads med et nyt skib der skal testes har han ikke så meget tid til overs, mere derfor jeg ikke hører fra ham

Anmeld

2. november 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Nej, vil straks tjekke det ud- tak 

Jeg har også opvejet at låse ham inde i hans elskede garage til næste togt he he 

Spændende med bh start, kan godt forstå dig ( det er jo en helt ny verden), Mikkel startede jo i bh i marts og idag er han bare så glad for det 

Stort til jer begge 

startede han i marts, jamen der var han da kun 2 år????

jeg er så bange for de ikke kan passe godt nok på hende, -ligeså godt som vores fantastiske dpér.... tænk hvis de ikke forstår hende, og tænk hvis de ikke kan trøste hende og og og og og og og og og og og og.

du skal ikke låse ham inden til næste togt, først dagen op til, så han IKKe kommer afsted ;)

du ved hvor jeg er hvis du har brug for en sludder om div ting.

mysser til alle Mérne fra m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.