Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: I skal da lige se et billede af min lille "rocker" tøs haha
I skal da lige se et billede af min lille "rocker" tøs haha
Jeg synes der er en der begynder at ligne sin mooooar!
Rosa skriver: Jeg kunne som sædvanlig ikke begrænse mig
Jeg kunne som sædvanlig ikke begrænse mig
Jeg er stadig reeet vild med Jonte i indkøbsvognen. Og de andre, selvfølgelig. Men farverne er så fine!
kitty skriver: Jeg synes der er en der begynder at ligne sin mooooar!
jjaaaaaahhhh!!!!!!
Sees skriver: Skøøøønne unger I alle sammen har! Her er lidt af Emilovich, fra det sidste halve år
Skøøøønne unger I alle sammen har! Her er lidt af Emilovich, fra det sidste halve år
Naaaaij, hvor bliver han stor. Jeg kan huse billeder med ham fordi han har så fine øjne, dem glemmer man ikke. Smukke dreng!
Maja88 skriver: årgh jamen du bad selv om det. her kommer der tonsvis af Aprilla
årgh jamen du bad selv om det.
her kommer der tonsvis af Aprilla
Hun er da lidt sej, at hun kan holde en hel elefant oppe på hovedet
Hun ser fræk ud. Hun har et glimt i øjet!
NJN skriver: Her er et, taget lige her for 5 minutter siden.. Man kan slet ikke regne det, da det er aften og imorgen tidlig er det hele væk igen.
Her er et, taget lige her for 5 minutter siden.. Man kan slet ikke regne det, da det er aften og imorgen tidlig er det hele væk igen.
Dejlig lille bule. Den skal nok blive stor og komme i vejen!
Dejlige billeder i allesammen har lagt ind! Her er min lille supermand 10 1/2 måned gammel og fuld af spilopper
Dejlige billeder i allesammen har lagt ind!
Her er min lille supermand 10 1/2 måned gammel og fuld af spilopper
Vinni! Han er ALT for stor, hvor er baby Viktor?! Og skøn! Hvorfor går tiden så hurtigt?
Jeg vil også være med...
Mit ynglingsbillede for tiden er dette af min lille prut, der er begyndt på grød. Det er noget han kan li
i skal da ikke snydes for lidt af vores dejlige unger også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128