Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Hvor blev jeg da lige glad Du er så smuk, Karina!
Hvor blev jeg da lige glad Du er så smuk, Karina!
hihi taakJeg må altså lige rette digJeg er med CAltså CARINA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: Et billede med et smil jeg ikke kan modstå
Et billede med et smil jeg ikke kan modstå
Dejlige dreng!
M (: skriver: Jeg læser til sygeplejerske, og der er der rig mulighed for at tage alt fra 14 dage til tre måneder i udlandet (og der er næsten frit valg på destinationen) (: Jeg tog tre måndeder her i foråret i den thailandske hjemmepleje (i stedet for tre månder i den danske, hvor jeg arbejder i min fritid), og har bestemt ikke fortrudt! Hvis pengene var til det, tog jeg afsted igen i morgen
Jeg læser til sygeplejerske, og der er der rig mulighed for at tage alt fra 14 dage til tre måneder i udlandet (og der er næsten frit valg på destinationen) (:
Jeg tog tre måndeder her i foråret i den thailandske hjemmepleje (i stedet for tre månder i den danske, hvor jeg arbejder i min fritid), og har bestemt ikke fortrudt! Hvis pengene var til det, tog jeg afsted igen i morgen
FEDT! Jeg har virkelig valgt det forkerte studie, kan jeg høre. Det må have været en skøn oplevelse, og med erfaring oven i hatten!
Kruse90 skriver: hihi taakJeg må altså lige rette digJeg er med CAltså CARINA
Haha, jeg sad og slettede C, skrev K, slettede det igen og blev så til allersidst enige om at det vidst nok var med K alligevel...
1 billede med William og farmand..
1 billede af William der kigger på månen med sin onkel
og 1 billede af William på hans første tur på skateboard
og så det løse
Maja88 skriver: kender det med begrænsningen hvor er i henne i det der store rør*??
kender det med begrænsningen
hvor er i henne i det der store rør*??
Det er i lyslabyrinten til Aarhus festuge Til dato den fedeste oplevelse jeg har haft med min søn
Rosa skriver: Haha, jeg sad og slettede C, skrev K, slettede det igen og blev så til allersidst enige om at det vidst nok var med K alligevel...
sådan kan det gå sveske
Her er vores lille magnus
Mettemus skriver: FEDT! Jeg har virkelig valgt det forkerte studie, kan jeg høre. Det må have været en skøn oplevelse, og med erfaring oven i hatten!
Det er så fedt, og kan kun anbefales til alle der har bare den mindste lyst. Og ja, det ser da godt ud på CV'et, at man har "ydet ekstra" under sin uddannelse ;D
ano14316 skriver: Her er vores lille magnus
Fantastiske billeder -sikke nogle øjne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128