Vis et billede eller tusind (billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Kruse90

kitty skriver:

Smukke mor med det smukke, voksende guldgryn! Det kan kun blive et godt eventyr!!

jaa det håber jeg også
Jeg nyder i hvertfald allerede at der er ved at være en mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Camulla

Mamalou skriver:

Ejjj hvor er det godt!

Tak Ja, det ser ret fedt ud sådan som han "svæver" i luften...

Anmeld

2. november 2011

VNB

kitty skriver:

Vinni! Han er ALT for stor, hvor er baby Viktor?! Og skøn! Hvorfor går tiden så hurtigt?

ja han er bare blevet stor ikk! Min baby er pist væk 

Tiden går aaaalt for stærkt! Han fræser rundt i stuen med sin gå vogn, kan sige 6 ord og spiser mere eller mindre helt selv! hmmm jeg kan ikk helt følge med...  men hvor er det også en helt fantastisk alder han har nu. I kan godt glæde jer 

Min barsel slutter om under 14 dage, og viktor fylder 1 år om halv anden måned... SAY WHAT?!? 

Anmeld

2. november 2011

otlitrom

Mamalou skriver:

Ja ikke?

Jeg startede med majsgrød og det var ikke sagen. Så prøvede jeg med nestle's risgrød, som er rigtig sød og det gik fint. Nu får han risgrød lavet på rismel, der er ikke tilsat noget og det går så fint. 

Han får også mos nu og har for første gang spist en hel portion kartoffel/gulerodsmos. 

Det er så vildt så stærkt tiden går. Jeg synes lige han er kommet til verden, og nu sidder han der i sin højstol og guffer "rigtig" mad i sig

Vil du starte nu? 

SP kommer fredag, hvor vi skal snakke om grød. Men ja, det regner jeg bestemt med. Boas er SULTEN, så jeg tror det lille madøre vil elske at få noget med lidt mere nærring i!

Har fået en pakke af nestlé's risgrød af en veninde. Vil helst lave det selv, men det ermåske fint nok til at starte og prøve af med? Jeg er spændt på at se, hvad han siger til det. Og hvordan har er smurt ind, når vi er færdige

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

Camulla skriver:

Tak Ja, det ser ret fedt ud sådan som han "svæver" i luften...

Ja og jer i baggrunden. Er også rigtig vild med det andet du har lagt ind 

Anmeld

2. november 2011

otlitrom

VNB skriver:

ja han er bare blevet stor ikk! Min baby er pist væk 

Tiden går aaaalt for stærkt! Han fræser rundt i stuen med sin gå vogn, kan sige 6 ord og spiser mere eller mindre helt selv! hmmm jeg kan ikk helt følge med...  men hvor er det også en helt fantastisk alder han har nu. I kan godt glæde jer 

Min barsel slutter om under 14 dage, og viktor fylder 1 år om halv anden måned... SAY WHAT?!? 

F*ck mand! BREEEEMS!! Før jeg ved af er min barsel også slut.. Og så er jeg.. nå ja, arbejdsløs It's gonna be good!

Glæder du dig til at komme igang (og blive færdig), kollega?

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Jeg har da et rigtig godt billede her.... 

Iøvrigt Kitty - Godt billede af Jer.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

kitty skriver:

SP kommer fredag, hvor vi skal snakke om grød. Men ja, det regner jeg bestemt med. Boas er SULTEN, så jeg tror det lille madøre vil elske at få noget med lidt mere nærring i!

Har fået en pakke af nestlé's risgrød af en veninde. Vil helst lave det selv, men det ermåske fint nok til at starte og prøve af med? Jeg er spændt på at se, hvad han siger til det. Og hvordan har er smurt ind, når vi er færdige

Jeg fik nemlig også min pakke af en veninde. Om ikke andet kan du blande lidt af det i grøden lavet af ren rismel. Det er så nemt at lave dét fra Nestle, så er det ihvertfald godt sødt! 

Spændende hvad din lille sulten Boas siger til det. Min søn skal overbevises, men som min sundhedsplejerske har sagt, så er de ikke kræsne blot konservative, så det kræver lidt god tålmodighed i starten

Held og lykke herfra

Anmeld

2. november 2011

Dinna88

Jeg har "et par" efterårsbilleder, som jeg da gerne vil dele Jeg synes der var såååå smukt udenfor indtil denne uge, billederne er taget i sidste uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2011

otlitrom

Mamalou skriver:

Jeg fik nemlig også min pakke af en veninde. Om ikke andet kan du blande lidt af det i grøden lavet af ren rismel. Det er så nemt at lave dét fra Nestle, så er det ihvertfald godt sødt! 

Spændende hvad din lille sulten Boas siger til det. Min søn skal overbevises, men som min sundhedsplejerske har sagt, så er de ikke kræsne blot konservative, så det kræver lidt god tålmodighed i starten

Held og lykke herfra

Tak! Jeg er ret spændt, men det skal nok gå. Han kan nok ikke leve af mælk resten af sine dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.