Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Jeg har "et par" efterårsbilleder, som jeg da gerne vil dele Jeg synes der var såååå smukt udenfor indtil denne uge, billederne er taget i sidste uge.
Jeg har "et par" efterårsbilleder, som jeg da gerne vil dele Jeg synes der var såååå smukt udenfor indtil denne uge, billederne er taget i sidste uge.
Jeg scrollede fra bunden og opad. Jeg skulle blot se det nederste billede, så vidste jeg det var dine!
SMUKT! Intet mindre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Jeg synes vi trænger til noget smukt at se på Skal vi ikke lave en billedtråd? Det kan være alt mellem himmel og jord. Fra idag, igår eller sidste år. Jeg har bare lyst til at se billeder Her er Boas og jeg. Vi venter på at far kommer og henter os, efter vi har "strøget" den, for at finde en dåbsgave til på søndag, hvor mit yndige tantebarn skal døbes! Dårlig kvali billede, men ren kærlighed
Jeg synes vi trænger til noget smukt at se på
Skal vi ikke lave en billedtråd? Det kan være alt mellem himmel og jord. Fra idag, igår eller sidste år. Jeg har bare lyst til at se billeder
Her er Boas og jeg. Vi venter på at far kommer og henter os, efter vi har "strøget" den, for at finde en dåbsgave til på søndag, hvor mit yndige tantebarn skal døbes! Dårlig kvali billede, men ren kærlighed
Så får I lige et par stykker (eller mange) af min guldklump også ! Sorry, men kunne ikke vælge
P.S: skønne unger I alle sammen har !
kitty skriver: Jeg scrollede fra bunden og opad. Jeg skulle blot se det nederste billede, så vidste jeg det var dine! SMUKT! Intet mindre!
Hvor er du sød! Tusinde tak! Meeeeeeeeeeeeen - landskabet gjorde også sin del af arbejdet!
Jeg vil også være med... her er min to lækre unger
AnneBJ skriver: Den lille Felix med de fede kinder!
Den lille Felix med de fede kinder!
Hvor er han smuk med de fine øjne og lange øjenvipper!
Frøken J. skriver: 'Lidt (meget) Rose! hun sover på min mave så ka kun skrive m. 1 hånd - bøvlet!
'Lidt (meget) Rose! hun sover på min mave så ka kun skrive m. 1 hånd - bøvlet!
Det er så fint dét billede af jer tre sammen.
Mamalou skriver: Hvor er han smuk med de fine øjne og lange øjenvipper!
Tusind tak!
mine dejlige drenge...
en dejlig blæsedag ved vesterhavet ....
Majbritt
kitty skriver: F*ck mand! BREEEEMS!! Før jeg ved af er min barsel også slut.. Og så er jeg.. nå ja, arbejdsløs It's gonna be good! Glæder du dig til at komme igang (og blive færdig), kollega?
F*ck mand! BREEEEMS!! Før jeg ved af er min barsel også slut.. Og så er jeg.. nå ja, arbejdsløs It's gonna be good!
Glæder du dig til at komme igang (og blive færdig), kollega?
haha tror knægten er født uden bremser
ja jeg glæder mig faktisk til at komme igang igen - og blive færdig!!
3 moduler er vist lige til at overskue og så håber jeg inderligt at job sitatuionen vender til sommer! Så vi BEGGE to kan komme ud og nurse lidt som ÆGTE sygeplejersker
rent taktisk set er vi jo faktisk ret smarte, at vi har valgt at holde barsel mens alle andre alligevel går på dagpenge... ja jeg ved godt at det måske er lidt "ondt" tænkt - men altså om man er på barsel eller jobsøgende, så ved jeg godt nok godt hvad jeg helst foretrækker rigtig mange fra min gamle klasse går stadig ledige, og i værste fald kan det jo ende med de først får job når jeg også er færdig.... sååååøh for at det hele snart vender! det er synd at så meget god arbejdskraft går til spilde
og ps: sikke da et lækkert billede af dig og lille søde Boas
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128