Har forbudte følelser for min falck redder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

madsenmor

cecilie1984 skriver:

tak for dit svar.

men på en måde har du ret, men ment på den måde at jeg godt kunne tænke mig at vide om det har været ligeså en speciel oplevelse for ham som mig. Men når jeg skriver følelser som er eller ikke er gengældt mener jeg måske mere "båndet" som jeg har knyttet til ham og om han også har knyttet et eller andet "bånd"til mig. Bånd behøver jo ikke betyde forelskelse. Problemet er at jeg er meget forvirret over disse følelser eller bånd jeg har knyttet til en mand jeg ikke rigtig kender. Det jeg måske mest ønsker er et vendskab med ham og ikke et forhold.

hvis du kan følge mig?

det kan jeg sagtens følge dig i... og er på en eller anden måde lettet over at få den opklaret

har du prøvet at snakke med din mand om det???

for hvis han nu er ok med det og forstår dig kunne i jo se om det ikke kunne udvikle sig til et fint venskab mellem din familie dig og ham... der er jo ikke noget underligt i det... tænker det også for falck manden kunne være sjovt at følge dig og den lille... men du bliver nok nød til at finde lidt ud af hvad din mand tænker og tror om alt dette

håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

cecilie1984

madsenmor skriver:

det kan jeg sagtens følge dig i... og er på en eller anden måde lettet over at få den opklaret

har du prøvet at snakke med din mand om det???

for hvis han nu er ok med det og forstår dig kunne i jo se om det ikke kunne udvikle sig til et fint venskab mellem din familie dig og ham... der er jo ikke noget underligt i det... tænker det også for falck manden kunne være sjovt at følge dig og den lille... men du bliver nok nød til at finde lidt ud af hvad din mand tænker og tror om alt dette

håber du forstår hvad jeg mener...

min mand er heldigvis meget forstående overfor det og er på ingen måde sur over jeg føler sådan over for falck manden. Han kan godt forstå mig eftersom vi har været gennem en fødsel sammen.Han støtter mig meget i det.

Problemet er bare jeg jo ikke har lyst at være anmasende overfor falck redderen. Og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an med et evt venskab, jeg kan ikke få mig selv til bare at spørge. Har jo mødtes med ham 2 gange "aftalte møder" den ene gang da vi skulle ned og sige tak min mand og mig, der havde vi kage mand og gaver med til de to falck mænd. 2 gang var da vi havde fået lov at komme ned og se ambulancen med vores store pige. Begge gange fik jeg knus og han virker sød og venlig men om han ret faktisk ønsker et venskab ved jeg jo ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.