Har sådan brug for at få mine forvirrede føelser ned på skrift.
Mit hoved og hjerne opfører sig mærkeligt, og er forvirret.
Jeg fødte for 3 mdr siden en skøn lille pige i en ambulance på vej til sygehuset. Det hele gik SÅ stærkt det tog 14 min fra vi kørte med ambulancen til min datter var født på en resteplads mellem vejle og kolding.
Pga det hele gik så stærkt havde jeg enormt voldsomme veer og ve smerter. Mn mand sad foran i ambulancen, og var der derfor ikke for mig. Men det var tilgængæld den mest fantastiske falck redder. Han stod og holdte mig i hånden hele vejen og snakkede med mig mellem ve pauserne osv. Og ja selvfølgelig han tog så imod min datter.
Han var der bare for mig da jeg havde allermest brug for nogen. Og pga alt dette så er jeg forvirret i mit hoved. Jeg er nemlig sikker på jeg har fået følelser for manden. Og ja vi har været ude for noget helt fantastisk sammen, nemlig at bringe mit barn til verden. Og alle mine følelser har jo nok siddet uden på tøjet lige på det tidspunkt.
Jeg tænker en del på ham, og når jeg ser ham eller snakker om ham eller hører hans navn bliver jeg lidt fjalet. Min mand siger jeg er forelsket i ham, og driller mig med det. Han er ikke sur over det. Men jeg aner det virkelig ikke jeg benægter det jo.
Har mødt ham nogen gange siden fødslen hvor vi har snakket, om hvordan det går osv. Og i forbindelse med vores samtaler han han bla fortalt hvor han bor og at han er single. Det var dog i forbindelse med vi snakkede om børn, og derved om han skullle have flere. Han har en søn.
Har været nede på falck stationen 4 dage efter min datter blev født for at sige tak og møde de 2 falck mænd. Har så siden hen været der med min store datter fordi hun var blevet bange for anmulancer pga alt dette. I den forbindelse skrev han til mig på sms hvornår vi evt kunne komme ned og se en ambulance. Desværre blev de kaldt ud 10 min efter vi var ankommet så en anden overtog rundvisningen. Og derfor fik jeg ikke fortalt ham hvor stor en støtte han havde været for mig under fødslen. Dette valgte jeg så at skrive til ham i en sms, hvilket han skrev tilbage på at han var glad for at få at vide at jeg havde følt mig tryk osv.
Jeg elsker min mand, vi har dog haft lidt vankeligheder efter fødslen af vores datter, hvor han skrev meget med en pige på facebook. Pga jeg var meget ked af det over det valgte han selv at fortælle mig det med hende på facebook. Og de har ikke kontakt mere hvad jeg ved af. Alt bøvlet med vores forhold kan jo selvfølgelig også have noget at gøre med mine følelser for falck manden.
Har det meget mærkeligt med at jeg føler sådan for en mand jeg faktisk ikke rigtig kender.
Og sidder også og siger til mig selv at min mand jo ikke er en jeg vil forlade til fordel for falck redderen hvis det kunne lade sig gøre (aner jo ikke om han evt også føler noget for mig) Men hvis jeg skal være ærlig er jeg alligevel i tvivl. Men igen har det måske også noget at gøre med "knaset" i min mands og mit forhold og den mistede tillid til min mand.
Havde sådan brug for at få skrevet det hele ned, da jeg har dårlig samvittighed over de forbudte følelser.