Har forbudte følelser for min falck redder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

cecilie1984

Frøken J. skriver:

Og jeg var glad for at læse dit, for jeg har følt mig lidt dum og alene med de underlige følelser har slet ikke fortalt om det før nu faktisk!

har også haft det svært med det og synes jeg er mærkelig og det er altså 3 mdr siden jeg fødte nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

millesofie

lige en krammer

ved ikke rigtig hvad man gør i dit sted, men ville ikke gå uden at give en krammer

håber du finder svaret inden i dig selv

Anmeld

2. november 2011

cecilie1984

millesofie skriver:

lige en krammer

ved ikke rigtig hvad man gør i dit sted, men ville ikke gå uden at give en krammer

håber du finder svaret inden i dig selv

tak

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

tror måske det fordi du inde i en "dum" fase med din mand, så er alt andet jo spændende..og også fordi han var til stede under fødslen..og sikkert en flinke mand at snakke med....men det skal nok gå over denne "forelskelse"..

Anmeld

3. november 2011

cecilie1984

Christina.78 skriver:

tror måske det fordi du inde i en "dum" fase med din mand, så er alt andet jo spændende..og også fordi han var til stede under fødslen..og sikkert en flinke mand at snakke med....men det skal nok gå over denne "forelskelse"..

ja det håber jeg

så ham lige i dag mens jeg stod og snakkede med en veninde og sagde Hej J....... og han svarede med et hej vi ses da tit for tiden, mens han smilte og blev straks rød i hovedet sagde min veninde.

Uhh hvor ville det være dejligt hvis man selv kunne styre det

Anmeld

3. november 2011

cecilie1984

cecilie1984 skriver:

ja det håber jeg

så ham lige i dag mens jeg stod og snakkede med en veninde og sagde Hej J....... og han svarede med et hej vi ses da tit for tiden, mens han smilte og blev straks rød i hovedet sagde min veninde.

Uhh hvor ville det være dejligt hvis man selv kunne styre det

altså det var mig der blev rød i hovedet

Anmeld

5. november 2011

anna-jonas

Det er meget normalt at have stærke følelser for ens fødselshjælper. Da jeg fødte min søn for mange år siden, da var jeg nærmest forelsket i jordemoren...................var så taknemlig, og tænkte meget på hende.....................nærmest som om hun var en engel. Det fik dog en brat afslutning, da hun slet ikke kunne huske mig, men mest kunne huske faren til min søn....................

Anmeld

5. november 2011

cecilie1984

anna-jonas skriver:

Det er meget normalt at have stærke følelser for ens fødselshjælper. Da jeg fødte min søn for mange år siden, da var jeg nærmest forelsket i jordemoren...................var så taknemlig, og tænkte meget på hende.....................nærmest som om hun var en engel. Det fik dog en brat afslutning, da hun slet ikke kunne huske mig, men mest kunne huske faren til min søn....................

gjorde du noget for at snakke med hende

føler bare sådan jeg har brug for at være tæt på j....... hele tiden.

Mit hoved er forvirret og hver gang jeg ser ham,  hvilket faktisk er lidt ofte for tiden da vi jo bor i samme by så bliver jeg helt glad og fjalet.

håber det snart går over, for har jo ikke lyst til at være hende den trælse, ved jo intet om om det har været en ligeså fantastisk oplevelse for ham som for mig. Det er jo ikke sikkert han føler et bånd til mig som jeg gør til ham.

men dejligt at læse at du også har haft det sådan

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

cecilie1984 skriver:

gjorde du noget for at snakke med hende

føler bare sådan jeg har brug for at være tæt på j....... hele tiden.

Mit hoved er forvirret og hver gang jeg ser ham,  hvilket faktisk er lidt ofte for tiden da vi jo bor i samme by så bliver jeg helt glad og fjalet.

håber det snart går over, for har jo ikke lyst til at være hende den trælse, ved jo intet om om det har været en ligeså fantastisk oplevelse for ham som for mig. Det er jo ikke sikkert han føler et bånd til mig som jeg gør til ham.

men dejligt at læse at du også har haft det sådan

jeg kan så godt sætte mig i dit sted jeg kan dog ikke lade vær med at lægge mærke til at det virker ikke som om at problemt for dig er dine følser med det at du ikke ved om de bliver gengælt... og er det sådanne skylder du din mand at gøre op med dig selv hvad du ville gøre hvis falck manden gængælder alle dine følser... og når du har gjort det det ved du godt hvad du skal gøre...

ved godt det er hårdt sagt men det er sagt ud fra det jeg syntes at læse mellem linjerne

også får du lige en med på vejen for det er en svær situration du står i...

Anmeld

5. november 2011

cecilie1984

madsenmor skriver:

jeg kan så godt sætte mig i dit sted jeg kan dog ikke lade vær med at lægge mærke til at det virker ikke som om at problemt for dig er dine følser med det at du ikke ved om de bliver gengælt... og er det sådanne skylder du din mand at gøre op med dig selv hvad du ville gøre hvis falck manden gængælder alle dine følser... og når du har gjort det det ved du godt hvad du skal gøre...

ved godt det er hårdt sagt men det er sagt ud fra det jeg syntes at læse mellem linjerne

også får du lige en med på vejen for det er en svær situration du står i...

tak for dit svar.

men på en måde har du ret, men ment på den måde at jeg godt kunne tænke mig at vide om det har været ligeså en speciel oplevelse for ham som mig. Men når jeg skriver følelser som er eller ikke er gengældt mener jeg måske mere "båndet" som jeg har knyttet til ham og om han også har knyttet et eller andet "bånd"til mig. Bånd behøver jo ikke betyde forelskelse. Problemet er at jeg er meget forvirret over disse følelser eller bånd jeg har knyttet til en mand jeg ikke rigtig kender. Det jeg måske mest ønsker er et vendskab med ham og ikke et forhold.

hvis du kan følge mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.