Har forbudte følelser for min falck redder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Laura.

NJN skriver:

Jeg kan da godt forstå dine følelser for ham! Netop det med, at han var været ved dig i en situation hvor du har ALLE følelserne udenpå tøjet.. hold din hånd og været der da han har hjulpet din datter til verden..  

Jeg skriver ikke fordi jeg har et specielt godt råd, men mere fordi jeg sagtens kan forstå dig.. Også netop det spændende ved en ny mand, og så alle de følelser i har oplevet sammen. Jeg kunne også godt tænke mig en ny mand engang imellem og tror det er meget normalt, at stræbe efter nyt engang imellem.. 

kram til dig. 

Må jeg spørge hvorfor din mand ikke var hos dig omme bag i ambulancen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

SussieThyssen

Gør som jeg har gjort, når jeg har været "plumpet" ned i nogle følelser, der var helt uralistiske...skriv en lang og romantisk historie om ham og dig..læs den grundigt igennem og slet den...så vil du opdage, at det er kommet ud af systemet.
Det har virket på mig med succes flere gange.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

babymus77

Ja jeg forstår dig også!!! Følelser homoner osv er vi ikke selv herre over:-) Håber tiden bringer dig tilDet som er bedst for dig!!! Mange knus

Anmeld

2. november 2011

cecilie1984

Dk Lady skriver:

Må jeg spørge hvorfor din mand ikke var hos dig omme bag i ambulancen ?

fordi vi ikke vidste det gik så stærkt. Han fik lov at komme ind da hovedet var halvvejs ude og var så derinde ved siden af mig da hun kom ud. Men fra han kom ind til hun var født gik der max 5 min.

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Gør som jeg har gjort, når jeg har været "plumpet" ned i nogle følelser, der var helt uralistiske...skriv en lang og romantisk historie om ham og dig..læs den grundigt igennem og slet den...så vil du opdage, at det er kommet ud af systemet.
Det har virket på mig med succes flere gange.

Kærligst
Sussie

Smart.... 

Anmeld

2. november 2011

Miss T

Ja det lyder meget hormonelt, men det skal nok forsvinde igen   Selvom mange af de falckreddere nu også er lidt lækre  hehe.. spøg til side..

Anmeld

2. november 2011

Frøken J.

Ih hvor kan jeg følge dig! Dog ikke sådan på heeelt samme måde, men nu skal du høre.. Siden jeg fødte min datter for 3 uger siden har jeg tænkt mega meget på min jordemoder, som var med under hele fødslen og tog imod hende. Jeg tror det er normalt man knytter et bånd på den måde, fordi de har været med til det største og vigtigste i ens liv, og det var dem der hjalp med at få det til at ske. Og så kan man få forvirrede følelser! Jeg har nemlig sådan nogle underlige følelser som at jeg savner hende, har lyst til at snakke med hende og sådan noget. Ikke lige forelskelse, jeg er ikke lesbisk Men sådan nogle varme savn-følelser. For mig som om jeg savner en virkelig god ven, og de følelser har forvirret mig meget, så det var rart at læse dit emne. Jeg tror simpelthen bare det er et spørgsmål om, at følelserne vælter op, fordi de var en del af noget så betydningsfuldt, og det er meget normalt!

Anmeld

2. november 2011

cecilie1984

Frøken J. skriver:

Ih hvor kan jeg følge dig! Dog ikke sådan på heeelt samme måde, men nu skal du høre.. Siden jeg fødte min datter for 3 uger siden har jeg tænkt mega meget på min jordemoder, som var med under hele fødslen og tog imod hende. Jeg tror det er normalt man knytter et bånd på den måde, fordi de har været med til det største og vigtigste i ens liv, og det var dem der hjalp med at få det til at ske. Og så kan man få forvirrede følelser! Jeg har nemlig sådan nogle underlige følelser som at jeg savner hende, har lyst til at snakke med hende og sådan noget. Ikke lige forelskelse, jeg er ikke lesbisk Men sådan nogle varme savn-følelser. For mig som om jeg savner en virkelig god ven, og de følelser har forvirret mig meget, så det var rart at læse dit emne. Jeg tror simpelthen bare det er et spørgsmål om, at følelserne vælter op, fordi de var en del af noget så betydningsfuldt, og det er meget normalt!

Hold da op hvor blev jeg bare glad ved at læse dit indlæg, for det er præsis sådan jeg har det mere eller mindre.

Så 1000000 tak

Anmeld

2. november 2011

Laura.

cecilie1984 skriver:

fordi vi ikke vidste det gik så stærkt. Han fik lov at komme ind da hovedet var halvvejs ude og var så derinde ved siden af mig da hun kom ud. Men fra han kom ind til hun var født gik der max 5 min.

Hold da op, så gik det jo stærkt.

Jeg forstår udemærket godt at du føler som du gør.. men jeg tror også at de følelser fordufter hurtigt igen..

Anmeld

2. november 2011

Frøken J.

cecilie1984 skriver:

Hold da op hvor blev jeg bare glad ved at læse dit indlæg, for det er præsis sådan jeg har det mere eller mindre.

Så 1000000 tak

Og jeg var glad for at læse dit, for jeg har følt mig lidt dum og alene med de underlige følelser har slet ikke fortalt om det før nu faktisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.