baby tager 1 kg på pr. mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

stm2812

vitapigen skriver:

Ja der er ikke andet for Men man kan ikke lade være med at blive bare lidt påvirket

Nej det er svært. Bare husk på at hun har ALT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

vitapigen

Chr-Hei skriver:

Det er HELDIGVIS ikke min dagplejer men min svigerindes mor som er dagplejer.. Er bare SÅ glad for jeg ikke skal have mit barn passet der.. Der er flere ting hvor jeg bare tænker WHAT????

Men ja hun generalisere utrolig meget får det altid helt dårligt i hendes selvskab, da der altid er noget hun lige skal være klog på og det sgu altid noget min sundhedsplejeske siger jeg ikke må..

Ved godt man selv skal tage lidt fra og til af det SP siger men alligevel ..

ej hold da op... sådan en dagplejer håber jeg ikke at jeg får for det kan jeg bare ikke acceptere

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

Wulffi89 skriver:

Min datter vejede ved fødslen 3500 g og var 50cm

For 3 uger sidden da hun var 4 mdr blev hun vejet til 7400 g og 65 cm så det er også ca et kilo pr mdr

Okay ja hun vokser også stærkt Kan godt høre på jer at der er MANGE med store børn

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

stm2812 skriver:

Nej det er svært. Bare husk på at hun har ALT

Ja det må jeg for hun er ikke mindre end fantastisk

Anmeld

2. november 2011

Nettemor

vitapigen skriver:

Hej piger...

Min dejlige datter var en stor pige på 4150 g og 54 cm lang ved fødslen. Hun stortrives på mit brystmælk. Siden hun var 2 ½ mdr har hun taget 1 kg på pr. mdr. og hun er nu lidt over 3 ½ mdr. og vejer nu 8600 g og 68,5 cm lang.

Hvornår stopper den SÅ voldsomme vækst? Og er der andre der har så store børn? Keder nemlig ingen der har så store baby'er

Synes det kan være lidt hårdt med din kommentar man får nogle gange

jeg fk afvide af min SP at baby i den alder helst skal tage mellem 150 og 250 gram på om ugen. og det passer jo meget godt med et kilo.. så medmindre din SP er bekymret tror jeg ikke du har grund til bekymring. glæd dig hellere over at verden ikke går under fordi der bliver sprunget et måltid over og at hun har lidt at stå imod med

Anmeld

2. november 2011

annec

vitapigen skriver:

Hvor er det dejligt at det ikke påvirker dig på nogen måde Skønt at høre

Jeg synes også at min datter er noget af det skønneste i verden og helt igennem perfekt... men når jeg så ser på andre børn og skal høre på dumme kommentar kan jeg ikke lade være med at blive påvirket af det

Ta' at se om du ikke kan lade være med det. Hun er jo skøn som hun er

Anmeld

2. november 2011

Chr-Hei

vitapigen skriver:

ej hold da op... sådan en dagplejer håber jeg ikke at jeg får for det kan jeg bare ikke acceptere

Hehe nej heller ikke her.. Dejligt man lige får lov til komme på visit inden og se hvad det er for et sted

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

nettemor skriver:

jeg fk afvide af min SP at baby i den alder helst skal tage mellem 150 og 250 gram på om ugen. og det passer jo meget godt med et kilo.. så medmindre din SP er bekymret tror jeg ikke du har grund til bekymring. glæd dig hellere over at verden ikke går under fordi der bliver sprunget et måltid over og at hun har lidt at stå imod med

Hehe ja det passer jo meget godt så Synes bare det lyder så voldsomt Og ja min SP er meget godt tilfreds

Anmeld

2. november 2011

Pige2009

vitapigen skriver:

Hej piger...

Min dejlige datter var en stor pige på 4150 g og 54 cm lang ved fødslen. Hun stortrives på mit brystmælk. Siden hun var 2 ½ mdr har hun taget 1 kg på pr. mdr. og hun er nu lidt over 3 ½ mdr. og vejer nu 8600 g og 68,5 cm lang.

Hvornår stopper den SÅ voldsomme vækst? Og er der andre der har så store børn? Keder nemlig ingen der har så store baby'er

Synes det kan være lidt hårdt med din kommentar man får nogle gange

Børn vokser i ryk, og din datters vægt mm. vil også på et tidspunkt stagnere. Det er bedre, de har noget babyfedt som små end de er nogle tynde asparges Min datter er meget slank og hun spiser stort set intet - vejer 11 kg. og er 2 år, så hun har ikke meget at stå imod med, når hun er syg...

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

Baagøe skriver:

Børn vokser i ryk, og din datters vægt mm. vil også på et tidspunkt stagnere. Det er bedre, de har noget babyfedt som små end de er nogle tynde asparges Min datter er meget slank og hun spiser stort set intet - vejer 11 kg. og er 2 år, så hun har ikke meget at stå imod med, når hun er syg...

Nej hun er da godt nok ikke en stor pige, men ja du har nok ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.