Mor til 2, snart 3 skriver:
Jeg har fået det samme afvide med Anna-Sophie.. hun har også altid vært en stor pige og fremme i skoene.. Hun er i dag 2 år og 2 md. hun tager selv flyverdragt på og lyner og selv sine støvler.. og Man skal huske og spørge om man skal hjælpe.. FOR KAN SELV, VIL SELV
Så nej ikke noget forkert i det.. slet ikke man får bare nohget mere selvstændige børn ud af det 
NEmlig .. jeg kan heller ikk personligt selv se noget galt i det, men er bare træls skal have den smækket i hovedet hele tiden...
Fik det endda at vide af en dagplejer, da jeg sagde da han var 4 mdr at han var ved få tænder at det kunne ikk passe det var ALT for tidligt og så var han i hvertfald unormal.. Der gik en uge så tittede den første tand frem.. HMM ..
Folk generalisere vidst børn ALT for meget.. To børn er jo ikke ens.. Jeg er begyndt se positiv på det og sige : Nej men så må han jo efter dit udsagn være unormal 
Må da være lækkert for dig at hun kan selv og i det mindste forsøger, min bonussøn er først begyndt gøre ting selv efter jeg er kommet ind i billedet inden da gjorde alle alt for ham.. Og han var altså 4 dengang næsten 5..
Anmeld