baby tager 1 kg på pr. mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

vitapigen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Har lige kigge Anna-Sophies Babybog.. For hun var også en stor bebs.. da hun blev født vejede hun 3960 og var 57 cm. da hun var 3 md vejede hun 6.6kg og målte 66 cm. 6md vejede hun 8.9 og 73 cm og ved 9 md 11.2 kg og 79 cm  og der stoppede vægten ligesom lidt hun begyndte og gå langs tingen g hun gik et par dage før hun blev 11 md

Så til hendes 1 års fødselsdag vejede hun 12 kg og målte 84 cm 

Så det stopper på et tidspunkt.. men nyd din lille "pop" 

Ja hold da op.... 12 kg og 1 år gammal er da fantastisk flot Også når man tænker på hvor stor hun var ved fødslen

Ja, jeg nyder hende også... det er bare andre og deres kommentar der er mega belastende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

vitapigen

Tina&Martin skriver:

Kan fortælle dig at det er lige så hårdt den anden vej rundt.
Her har jeg en tynd bebs som helst lever af luft.

puha det kunne jeg sagtens forestille mig også var hårdt hele tiden at skulle bekymrer sig om de tog nok på Tror bare man altid er bekymret med sådan et lille vidunder

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

vitapigen skriver:

Ja hold da op.... 12 kg og 1 år gammal er da fantastisk flot Også når man tænker på hvor stor hun var ved fødslen

Ja, jeg nyder hende også... det er bare andre og deres kommentar der er mega belastende

Andres kommentare er mega trælse og slet ikke hvad man gider og høre!!! slet ikke når man syntes ens baby er det mest fantastiske i verden Så kan godt følge dig hadet det  nemlig selv..

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

Chr-Hei skriver:

NEmlig .. jeg kan heller ikk personligt selv se noget galt i det, men er bare træls skal have den smækket i hovedet hele tiden...

Fik det endda at vide af en dagplejer, da jeg sagde da han var 4 mdr at han var ved få tænder at det kunne ikk passe det var ALT for tidligt og så var han i hvertfald unormal.. Der gik en uge så tittede den første tand frem.. HMM ..

Folk generalisere vidst børn ALT for meget.. To børn er jo ikke ens.. Jeg er begyndt se positiv på det og sige : Nej men så må han jo efter dit udsagn være unormal

Må da være lækkert for dig at hun kan selv og i det mindste forsøger, min bonussøn er først begyndt gøre ting selv efter jeg er kommet ind i billedet inden da gjorde alle alt for ham.. Og han var altså 4 dengang næsten 5..

Ej hold da op hvor din dagplejer generaliser for groft!! Og så i hendes fag hvor hun ser så mange forskellige børn...

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

tinasmor skriver:

Min pige er næsten 4 måneder og vejer lige over 7 kilo og er 65 cm. Synes godt nok også hun er stor og bliver også lidt ked af de kommentarer jeg får. Jeg prøver at tænke på at det er dejligt at hun vil spise og de siger jo, at brysbørn ikke kan få for meget (med mindre de gylper meget ved måltiderne som så skulle vise at de fik for meget.

Jeg håber også at det snart stopper med vægtstigningen da jeg ellers ikke tør tænke på hvor stor hun bliver

Jeg har det nøjagtigt på samme måde som dig... tænker også at hun ikke spiser for meget for hun gylper kun meget lidt.. Og tør heller ikke tænke hvor meget hun mere tager på... Skal vidst til at løfte noget jern for at kunne blive ved med at bærer rundt på hende

Anmeld

2. november 2011

Chr-Hei

vitapigen skriver:

Ej hold da op hvor din dagplejer generaliser for groft!! Og så i hendes fag hvor hun ser så mange forskellige børn...

Det er HELDIGVIS ikke min dagplejer men min svigerindes mor som er dagplejer.. Er bare SÅ glad for jeg ikke skal have mit barn passet der.. Der er flere ting hvor jeg bare tænker WHAT????

Men ja hun generalisere utrolig meget får det altid helt dårligt i hendes selvskab, da der altid er noget hun lige skal være klog på og det sgu altid noget min sundhedsplejeske siger jeg ikke må..

Ved godt man selv skal tage lidt fra og til af det SP siger men alligevel ..

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

stm2812 skriver:

Ja kender det alt for godt. Min svoger og hans kæreste fik barn 6 dage efter os, og deres dreng vejer lidt over 3 kg mindre end ronja. Men synes så også at Ronja ser meget mere sund og lækker ud i forhold til ham. Og hvis nu de bliver syge og ikke vil spise særlig meget, så har de noget at tære på

Men forstår dig så udemærket godt. Men man bliver bare nødt til at lukke øjnene, kigge på sit barn og så ved du også godt at du giver hende alt hun overhovedet kunne ønske sig og at hun er helt PERFEKT.

Ja der er ikke andet for Men man kan ikke lade være med at blive bare lidt påvirket

Anmeld

2. november 2011

Hailiesmom11

vitapigen skriver:

Hej piger...

Min dejlige datter var en stor pige på 4150 g og 54 cm lang ved fødslen. Hun stortrives på mit brystmælk. Siden hun var 2 ½ mdr har hun taget 1 kg på pr. mdr. og hun er nu lidt over 3 ½ mdr. og vejer nu 8600 g og 68,5 cm lang.

Hvornår stopper den SÅ voldsomme vækst? Og er der andre der har så store børn? Keder nemlig ingen der har så store baby'er

Synes det kan være lidt hårdt med din kommentar man får nogle gange

Min datter vejede ved fødslen 3500 g og var 50cm

For 3 uger sidden da hun var 4 mdr blev hun vejet til 7400 g og 65 cm så det er også ca et kilo pr mdr

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

annec skriver:

Min søn vejede 4268g og var 52 cm. De første 2 dage tabte han sig 100g og efter en uge havde han taget 500g på. I torsdags var han 2 mdr og vejede 6100g Får også altid at vide, hold da op hvor er han stor. Sikke nogen lår eller kinder din søn har. Ej hvor er han stor, er han kun 2 mdr??

Men jeg er glad for jeg har en stor basse, og jeg kan lide ham prøcis som han er. Så derfor tænker jeg ikke over folks kommentar, for de fleste siger jo også at han er skide lækker. Og det er han i hvert fald også i mine øjne

Hvor er det dejligt at det ikke påvirker dig på nogen måde Skønt at høre

Jeg synes også at min datter er noget af det skønneste i verden og helt igennem perfekt... men når jeg så ser på andre børn og skal høre på dumme kommentar kan jeg ikke lade være med at blive påvirket af det

Anmeld

2. november 2011

vitapigen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Andres kommentare er mega trælse og slet ikke hvad man gider og høre!!! slet ikke når man syntes ens baby er det mest fantastiske i verden Så kan godt følge dig hadet det  nemlig selv..

nemlig ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.