Røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

Tak

Er det første gang du er igang med et rygestop ?

Prøvede en gang for 5 år siden, det gik så ikke, men det var nu også kun halvhjerte, og mere fordi jeg blev presset til det.

Så selv vil jeg kalde dette mit første forsøg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

LilleLene

Stéphanie skriver:

Prøvede en gang for 5 år siden, det gik så ikke, men det var nu også kun halvhjerte, og mere fordi jeg blev presset til det.

Så selv vil jeg kalde dette mit første forsøg..

Det er flot
Tænk hele tiden på (som motivation) hvor skadeligt det er for dine børn, og ikke bare røgen

Hvis du lige har røget, og rør ved et lille barn hud bagefter, for den ALLE de stoffer der er i smøgerne, ind i kroppen  Faktisk ulækkert at tænke på

Har du nogle sinde prøvet, det med at have et hvidløg i hånden i længere tid, så kan du til sidst smage hvidløg, fordi det går igennem huden...
Det er præcis det samme der sker med små børn og cigaretter

Anmeld

1. november 2011

delimus

Godt for dig og baby  

Jeg har altid sagt, at den dag jeg blev gravid, så ville jeg holde og da jeg fandt ud af at jeg ventede mig, så røg jeg den pakke færdig jeg havde og slut med det.
Det har været viiiiildt svært, har også fået mig et hiv i ny og næ af min mand. Det er i hvert fald ikke nemmere, når der er en i huset der stadig ryger, men nu er det heldigvis over 3 måneder siden han holdte, så det er blevet meget nemmere.

Vi snakker en del om vores smøger og hvor fedt det kunne være lige at få en enkelt, men nej. Vi har en hel pakke der har lagt siden han holdte, men vi har ikke taget hul på den. Jeg har simpelthen ikke samvittigheden til at gøre det mod mit barn. 
Jeg håber bare på at jeg kan holde det efter fødslen  

Det er meget i bølger tranger kommer her og så er der bare ikke andet at gøre, end at holde fast i sin beslutning og så synes jeg det går over igen :-)

Held og lykke med projektet, du må sige til, hvis du får brug for en peptalk  

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

Det er flot
Tænk hele tiden på (som motivation) hvor skadeligt det er for dine børn, og ikke bare røgen

Hvis du lige har røget, og rør ved et lille barn hud bagefter, for den ALLE de stoffer der er i smøgerne, ind i kroppen  Faktisk ulækkert at tænke på

Har du nogle sinde prøvet, det med at have et hvidløg i hånden i længere tid, så kan du til sidst smage hvidløg, fordi det går igennem huden...
Det er præcis det samme der sker med små børn og cigaretter

Ja det er faktisk enormt ulækkert  Manden har lige sendt en motivations sms "Hej skat. Er skide stolt af dig, du er jo så mega monster sej! Jeg ved du kan det her, og som ekstra motivation, "får" du 300kr af mig for hver måned du er røgfri Bare husk at vi snart ikke kan have flere sko i gangen. Elsker dig min egen. Kys"

Har aldrig prøvet det med hvidløg, men tror dig gerne!

Puha, bare tanken om hvad det røg gør, gør mig helt ked af det. Egentlig kun positivt?! 

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Stéphanie skriver:

Ja det er faktisk enormt ulækkert  Manden har lige sendt en motivations sms "Hej skat. Er skide stolt af dig, du er jo så mega monster sej! Jeg ved du kan det her, og som ekstra motivation, "får" du 300kr af mig for hver måned du er røgfri Bare husk at vi snart ikke kan have flere sko i gangen. Elsker dig min egen. Kys"

Har aldrig prøvet det med hvidløg, men tror dig gerne!

Puha, bare tanken om hvad det røg gør, gør mig helt ked af det. Egentlig kun positivt?! 

Hehe det er da en sød kæreste elsker hans kommentar med skoene

for dig, og håber den info kunne hjælpe dig med at holde

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

Hehe det er da en sød kæreste elsker hans kommentar med skoene

for dig, og håber den info kunne hjælpe dig med at holde

Ja han er dejlig 

Haha, synes også den var god, men ved da sleeeeeeeeeet ikke hvad han hentyder til  Tror jeg er lige så afhængig af at købe sko som jeg er/var() af at ryge

Det kunne den helt sikkert, tak 

Anmeld

1. november 2011

lhn89

Jeg kan desværre ikke komme med gode råd, men vil bare sige - det er et super flot valg, du har taget 

Jeg har selv et tæt familiemedlem, som har uhelbredelig lungekræft, pga. rygning. Det er forfærdeligt hvad en afhængighed kan medføre! Så virkelig flot beslutning du har taget dig! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

lhn89 skriver:

Jeg kan desværre ikke komme med gode råd, men vil bare sige - det er et super flot valg, du har taget 

Jeg har selv et tæt familiemedlem, som har uhelbredelig lungekræft, pga. rygning. Det er forfærdeligt hvad en afhængighed kan medføre! Så virkelig flot beslutning du har taget dig! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Tak for det!

Åhh, det gør mig meget ondt at hører 

Ja det er virkelig frygtelig! 

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Stéphanie skriver:

Ja han er dejlig 

Haha, synes også den var god, men ved da sleeeeeeeeeet ikke hvad han hentyder til  Tror jeg er lige så afhængig af at købe sko som jeg er/var() af at ryge

Det kunne den helt sikkert, tak 

Der er bare heller ikke noget der kan gøre en glad som nye sko

Jeg må kun have 5 par til at stå i gangen, resten står i vores extra rum, ude i opgangen  kæresten syntes også der er for mange

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

Der er bare heller ikke noget der kan gøre en glad som nye sko

Jeg må kun have 5 par til at stå i gangen, resten står i vores extra rum, ude i opgangen  kæresten syntes også der er for mange

Haha, man kan aldrig fa for mange sko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.