Røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.126 visninger
40 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Stéphanie

Hej piger.

Jeg har taget en vigtig beslutning! Jeg vil være røgfri, jeg vil stoppe med at ryge. Vågnede med den tanke i morges og gik ud i køkkenet og lagde alle mine smøger i vand for derefter at smide dem i skraldespanden (vandet var sådan at jeg ikke bare kunne tage dem op og ryge dem alligevel) 

Men nu begynder det godt nok at blive svært.. 

Så kære eks rygere; hvad gjorde i for at holde trangen i ave?

Håber virkelig på noget hjælp da dette er noget jeg meget gerne vil, men ved ikke helt hvordan jeg skal håndterer det.

På forhånd tak

fra (en forhåbentlig snart total røgfri) Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

pastry26

Stéphanie skriver:

Hej piger.

Jeg har taget en vigtig beslutning! Jeg vil være røgfri, jeg vil stoppe med at ryge. Vågnede med den tanke i morges og gik ud i køkkenet og lagde alle mine smøger i vand for derefter at smide dem i skraldespanden (vandet var sådan at jeg ikke bare kunne tage dem op og ryge dem alligevel) 

Håber virkelig på noget hjælp da dette er noget jeg meget gerne vil, men ved ikke helt hvordan jeg skal håndterer det.

På forhånd tak

Uha, den er svær! Jeg er en af de irriterende typer, der holdt op fra den ene dag til den anden, uden at spise mig tyk eller gå psysisk ned  Men jeg ved at det kan være hårdt, har selv en kæreste der kæmper...

Få så meget støtte så muligt, ved at min kæreste har været glad for at få ros, når han har klaret sig igennem en uge fx. Han har prøvet med et rygestops-kursus, det virkede ok, især hvis man er typen der let lider af dårlig samvittighed. Kan klart anbefales og så er det vidst gratis.

Han har desværre haft en del tilbage fald grundet eksamens pres, så nu tager han champix, som er recept pligtig medicin, og det virker.. Men tror man skal have forsøgt sig på egen hånd først, før de ordinere det til en. Vær obs på at der kan være bivirkninger..

Jeg vil ønske dig alt HELD OG LYKKE!! Fedt og sejt at du tager kampen op!!!!!! 

Anmeld

1. november 2011

DinNabo

Stéphanie skriver:

Hej piger.

På forhånd tak

SÅDAN ! Skide god beslutning. Kan desværre ikke give nogen råd, men, vil bare lige støtte din beslutnign!

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

pastry26 skriver:

Uha, den er svær! Jeg er en af de irriterende typer, der holdt op fra den ene dag til den anden, uden at spise mig tyk eller gå psysisk ned  Men jeg ved at det kan være hårdt, har selv en kæreste der kæmper...

Få så meget støtte så muligt, ved at min kæreste har været glad for at få ros, når han har klaret sig igennem en uge fx. Han har prøvet med et rygestops-kursus, det virkede ok, især hvis man er typen der let lider af dårlig samvittighed. Kan klart anbefales og så er det vidst gratis.

Han har desværre haft en del tilbage fald grundet eksamens pres, så nu tager han champix, som er recept pligtig medicin, og det virker.. Men tror man skal have forsøgt sig på egen hånd først, før de ordinere det til en. Vær obs på at der kan være bivirkninger..

Jeg vil ønske dig alt HELD OG LYKKE!! Fedt og sejt at du tager kampen op!!!!!! 

Fåååårk du er sej 

Har nu heller ikke spist noget (endnu) udover det jeg plejer, men kan godt mærke at jeg begynder at sidde og overveje hvad søren jeg nu skal foretage mig i stedet...

Vil helt klart undersøge det med rygestopkursus, det er da værd at prøve!!! Og det med ros vil garanteret også hjælpe.. Ææææææælsker at fa ros 

Uhhh held og lykke til din kæreste også, håber det lykkes for ham

Og tusind tak

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

DinNabo skriver:

SÅDAN ! Skide god beslutning. Kan desværre ikke give nogen råd, men, vil bare lige støtte din beslutnign!

Kan faktisk mærke at det er næsten lige så godt som et råd, så tusind tak  Og tak for støtten 

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Stéphanie skriver:

Fåååårk du er sej 

Har nu heller ikke spist noget (endnu) udover det jeg plejer, men kan godt mærke at jeg begynder at sidde og overveje hvad søren jeg nu skal foretage mig i stedet...

Vil helt klart undersøge det med rygestopkursus, det er da værd at prøve!!! Og det med ros vil garanteret også hjælpe.. Ææææææælsker at fa ros 

Uhhh held og lykke til din kæreste også, håber det lykkes for ham

Og tusind tak

Det var så lidt da! Tror også at man på rygestop kursuset kan få råd og vejl. ang. hjælpemidler til rygestop, altså tyggegummi og plaster.. så man ikke køber sig fattig i det forkerte!!  Pøj pøj!

Anmeld

1. november 2011

LR85

Sådan, hvor er du sej. 

God beslutning

Jeg stoppede her for 2måneder siden og det var bare rigtig svært de første to uger!! 

Hvis du Ikke er gravid, synes jeg du skal bruge nogen hjælpemidler, som tyggegummi, plaster eller andet. 

Det tog virkelig toppen hos mig. 

Og når du så har lyst, så er det bare med a foretage dig noget. 

Håber virkelig du holder den. Du er i den sværeste fase nu, det skal nok blive bedre snart

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

pastry26 skriver:

Det var så lidt da! Tror også at man på rygestop kursuset kan få råd og vejl. ang. hjælpemidler til rygestop, altså tyggegummi og plaster.. så man ikke køber sig fattig i det forkerte!!  Pøj pøj!

Rådo g vejl. er altid godt, vil dog for så vidt som muligt forsøge at holde mig fra alle de dersens nikotin erstatninger.. Min søsters far stoppede med at ryge da hun blev født og begyndte på tyggegummi, han er stadig dybt afhængig af det den dag i dag 20 år efter

Tak igen 

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

louiseandersen85 skriver:

Sådan, hvor er du sej. 

God beslutning

Jeg stoppede her for 2måneder siden og det var bare rigtig svært de første to uger!! 

Hvis du Ikke er gravid, synes jeg du skal bruge nogen hjælpemidler, som tyggegummi, plaster eller andet. 

Det tog virkelig toppen hos mig. 

Og når du så har lyst, så er det bare med a foretage dig noget. 

Håber virkelig du holder den. Du er i den sværeste fase nu, det skal nok blive bedre snart

Hmmmmm.... Så er der kun 1 uge og 6½ dag mere i helvede.. Ja ja det går da den rigtige vej 

Uhhh har godt nok en frygt for de erstatninger, min søsters far er stadig afhængig af tyggegummi her 20 år efter han er stoppet.. Men ender nok med det hvis det bliver helt slemt..

Trangen er størst nu her hvor den bette sover, så det er ikke sååå nemt igen bare lige at gøre et eller andet (godt man så har baby.dk)

Jeg SKAL holde den  Det er jeg simpelthen nødt til.. 

Tak for opbakningen 

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Stéphanie skriver:

Rådo g vejl. er altid godt, vil dog for så vidt som muligt forsøge at holde mig fra alle de dersens nikotin erstatninger.. Min søsters far stoppede med at ryge da hun blev født og begyndte på tyggegummi, han er stadig dybt afhængig af det den dag i dag 20 år efter

Tak igen 

Åh nej dog  Ja, det er jo ikke meningen man skal forlade en afhængighed for at opstarte en ny... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.