Stéphanie skriver:
Hej piger.
Jeg har taget en vigtig beslutning! Jeg vil være røgfri, jeg vil stoppe med at ryge. Vågnede med den tanke i morges og gik ud i køkkenet og lagde alle mine smøger i vand for derefter at smide dem i skraldespanden (vandet var sådan at jeg ikke bare kunne tage dem op og ryge dem alligevel)
Men nu begynder det godt nok at blive svært..
Så kære eks rygere; hvad gjorde i for at holde trangen i ave?
Håber virkelig på noget hjælp da dette er noget jeg meget gerne vil, men ved ikke helt hvordan jeg skal håndterer det.
På forhånd tak
fra (en forhåbentlig snart total røgfri) Stéphanie
Uha, den er svær! Jeg er en af de irriterende typer, der holdt op fra den ene dag til den anden, uden at spise mig tyk eller gå psysisk ned
Men jeg ved at det kan være hårdt, har selv en kæreste der kæmper...
Få så meget støtte så muligt, ved at min kæreste har været glad for at få ros, når han har klaret sig igennem en uge fx. Han har prøvet med et rygestops-kursus, det virkede ok, især hvis man er typen der let lider af dårlig samvittighed. Kan klart anbefales og så er det vidst gratis.
Han har desværre haft en del tilbage fald grundet eksamens pres, så nu tager han champix, som er recept pligtig medicin, og det virker.. Men tror man skal have forsøgt sig på egen hånd først, før de ordinere det til en. Vær obs på at der kan være bivirkninger..
Jeg vil ønske dig alt HELD OG LYKKE!! Fedt og sejt at du tager kampen op!!!!!! 

Anmeld