Røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Jonatansmor

Jeg har aldrig selv røget, men da yndlingsveninden skulle stoppe tyggede hun sukkerfri stimorol til den helt store guldmedalje?

Og... det træner jo hjernen at tygge sukkerfrit tyggegummi - to fluer med 1 smæk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

LilleLene

tyg tyggegummi og hold dine fingre beskæftiget (ikke med mad)

jeg syntes det var nemmest på den måde, men kan også love dig jeg spise MEGET tyggegummi

Anmeld

1. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Stéphanie skriver:

Hej piger.

Jeg har taget en vigtig beslutning! Jeg vil være røgfri, jeg vil stoppe med at ryge. Vågnede med den tanke i morges og gik ud i køkkenet og lagde alle mine smøger i vand for derefter at smide dem i skraldespanden (vandet var sådan at jeg ikke bare kunne tage dem op og ryge dem alligevel) 

Men nu begynder det godt nok at blive svært.. 

Så kære eks rygere; hvad gjorde i for at holde trangen i ave?

Håber virkelig på noget hjælp da dette er noget jeg meget gerne vil, men ved ikke helt hvordan jeg skal håndterer det.

På forhånd tak

fra (en forhåbentlig snart total røgfri) Stéphanie

EN rigtig, rigtig god beslutning... men en vigtig pointe... du skal ikke se dig selv som en der snart er total røgfri... eftersom du har smidt dine smøger ud og ikke har planer om at ryge igen, så velkommen som ikke ryger... ps. jeg købte havrefras, for at tage den værste trang... (i stedet for søde sager) ikke helt usundt men alligevel lidt snack agtigt....

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

pastry26 skriver:

Åh nej dog  Ja, det er jo ikke meningen man skal forlade en afhængighed for at opstarte en ny... 

Nej det er nemlig det... Hmm, mon man kan blive afhængig af frugt og grønt og vingummibamser 

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

Jonatansmor skriver:

Jeg har aldrig selv røget, men da yndlingsveninden skulle stoppe tyggede hun sukkerfri stimorol til den helt store guldmedalje?

Og... det træner jo hjernen at tygge sukkerfrit tyggegummi - to fluer med 1 smæk?

Ja det var da værd at overveje..

Tak for rådet 

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

tyg tyggegummi og hold dine fingre beskæftiget (ikke med mad)

jeg syntes det var nemmest på den måde, men kan også love dig jeg spise MEGET tyggegummi

Sidder lige nu med en gulerod i munden og fingrene på tastaturet og tænker gooooooodt jeg har baby 

Tak for rådet, skal helt sikkert ned og STORshoppe tyggegummi når bettemanden vågner 

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Stéphanie skriver:

Nej det er nemlig det... Hmm, mon man kan blive afhængig af frugt og grønt og vingummibamser 

Vingummibamser - HELT SIKKERT!! frugt og grønt... tjo  ( hilsen pastry26 der spiser ALT FOR MEGET slik i disse dage)

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

Ravnholt skriver:

EN rigtig, rigtig god beslutning... men en vigtig pointe... du skal ikke se dig selv som en der snart er total røgfri... eftersom du har smidt dine smøger ud og ikke har planer om at ryge igen, så velkommen som ikke ryger... ps. jeg købte havrefras, for at tage den værste trang... (i stedet for søde sager) ikke helt usundt men alligevel lidt snack agtigt....

Mega god pointe  Tak, sidder og føler mig lidt som klovn med det smil jeg har på lige nu  Tak.. Godt råd, tak for det, skal vidst ned og tømme føtex senere 

Anmeld

1. november 2011

LR85

Stéphanie skriver:

Hmmmmm.... Så er der kun 1 uge og 6½ dag mere i helvede.. Ja ja det går da den rigtige vej 

Uhhh har godt nok en frygt for de erstatninger, min søsters far er stadig afhængig af tyggegummi her 20 år efter han er stoppet.. Men ender nok med det hvis det bliver helt slemt..

Trangen er størst nu her hvor den bette sover, så det er ikke sååå nemt igen bare lige at gøre et eller andet (godt man så har baby.dk)

Jeg SKAL holde den  Det er jeg simpelthen nødt til.. 

Tak for opbakningen 

hahha, I'm sorry. Kan ikke lyve og sige det bliver nemmere i morgen, desværre.

Jeg har selv en guldklump og ved lige netop hvordan du har det. Den der pausesmøg var bare den bedste, men NU lyver jeg ikke. Jeg tænker virkelig ikke på det mere, hvor jeg ellers gjorde.

Du skal holde den, det er SÅ fedt når du kommer til det punkt hvor du tænker -'wow, jeg har faktisk ikke tænkt på det hele dagen'

Så lang tid du er opmærksom på at man kan blive afhæning a hjælpemidlerne er du allerede godt på vej til IKKe at blive det.

Jeg brugte plaster døgnet rundt og så tog jeg tyggegummi når jeg følte ekstra trang.

Droppede plasteret efter de 2 uger og tog kun tyggegummi når trangen kom, og efter 1 måned droppede jeg tyggegummi langsomt

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Stéphanie skriver:

Sidder lige nu med en gulerod i munden og fingrene på tastaturet og tænker gooooooodt jeg har baby 

Tak for rådet, skal helt sikkert ned og STORshoppe tyggegummi når bettemanden vågner 

Håber det lykkes for dig

Mit 3. sygestop er igang nu, og har holdt i 3 uger, efter som jeg blev gravid, får jeg kvalme af røg, det er smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.