Stéphanie skriver:
Hmmmmm.... Så er der kun 1 uge og 6½ dag mere i helvede.. Ja ja det går da den rigtige vej 
Uhhh har godt nok en frygt for de erstatninger, min søsters far er stadig afhængig af tyggegummi her 20 år efter han er stoppet.. Men ender nok med det hvis det bliver helt slemt..
Trangen er størst nu her hvor den bette sover, så det er ikke sååå nemt igen bare lige at gøre et eller andet (godt man så har baby.dk)
Jeg SKAL holde den
Det er jeg simpelthen nødt til..
Tak for opbakningen 

hahha, I'm sorry. Kan ikke lyve og sige det bliver nemmere i morgen, desværre.
Jeg har selv en guldklump og ved lige netop hvordan du har det. Den der pausesmøg var bare den bedste, men NU lyver jeg ikke. Jeg tænker virkelig ikke på det mere, hvor jeg ellers gjorde.
Du skal holde den, det er SÅ fedt når du kommer til det punkt hvor du tænker -'wow, jeg har faktisk ikke tænkt på det hele dagen'
Så lang tid du er opmærksom på at man kan blive afhæning a hjælpemidlerne er du allerede godt på vej til IKKe at blive det.
Jeg brugte plaster døgnet rundt og så tog jeg tyggegummi når jeg følte ekstra trang.
Droppede plasteret efter de 2 uger og tog kun tyggegummi når trangen kom, og efter 1 måned droppede jeg tyggegummi langsomt 
Anmeld