Røgfri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Stéphanie

pastry26 skriver:

Vingummibamser - HELT SIKKERT!! frugt og grønt... tjo  ( hilsen pastry26 der spiser ALT FOR MEGET slik i disse dage)

Haha.. Tror måske bare manden min bliver liiiiidt skuffet når han kommer hjem og ser at den pose vingummibamser han ihærdigt har forsøgt at gemme for mig er væk  - Ja ja, det er heller ikke ham der stopper med at ryge JEG MÅ GERNE

Kender godt det der med alt for meget slik, vi har vidst efterhånden et helt skab (desværre er det ikke mig der har købt det, men svigermor, så det er sukkerfrit!!! Og det skal slik ikke være efter min mening)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Stéphanie

louiseandersen85 skriver:

hahha, I'm sorry. Kan ikke lyve og sige det bliver nemmere i morgen, desværre.

Jeg har selv en guldklump og ved lige netop hvordan du har det. Den der pausesmøg var bare den bedste, men NU lyver jeg ikke. Jeg tænker virkelig ikke på det mere, hvor jeg ellers gjorde.

Du skal holde den, det er SÅ fedt når du kommer til det punkt hvor du tænker -'wow, jeg har faktisk ikke tænkt på det hele dagen'

Så lang tid du er opmærksom på at man kan blive afhæning a hjælpemidlerne er du allerede godt på vej til IKKe at blive det.

Jeg brugte plaster døgnet rundt og så tog jeg tyggegummi når jeg følte ekstra trang.

Droppede plasteret efter de 2 uger og tog kun tyggegummi når trangen kom, og efter 1 måned droppede jeg tyggegummi langsomt

Hmm, nå håbede lige 

Ja den er virkelig bare god, men det er efterhånden også ved at være møgkoldt og stå udenfor

Glææææder mig til at det ikke er i mine tanker mere, det bliver en skøøøøn dag 

Du har nok meget ret, bliver det helt slemt må jeg jo prøve det, bare jeg ikke ender med en smøg i hånden igen

Anmeld

1. november 2011

LR85

Stéphanie skriver:

Hmm, nå håbede lige 

Ja den er virkelig bare god, men det er efterhånden også ved at være møgkoldt og stå udenfor

Glææææder mig til at det ikke er i mine tanker mere, det bliver en skøøøøn dag 

Du har nok meget ret, bliver det helt slemt må jeg jo prøve det, bare jeg ikke ender med en smøg i hånden igen

Jeg tror på dig, du virker som om du har truffet din beslutning

Hold os opdateret

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

LilleLene skriver:

Håber det lykkes for dig

Mit 3. sygestop er igang nu, og har holdt i 3 uger, efter som jeg blev gravid, får jeg kvalme af røg, det er smart

Det håber jeg virkelig også

Ihhhh stort tillykke med det Haha, ja det gør da lige det hele lidt nemmere 

Anmeld

1. november 2011

Loan

Jeg kan ikke sige andet end: Held og lykke.

I sidste uge blev jeg konfronteret med at nu skulle det være fuldkommen slut, for junior's skyld.
Jeg har hele tiden manglet den sidste portion motivation til at stoppe helt og har derfor hver dag haft 5-6 smøger at kunne ryge når alt virkelig brændte på.

Men fredag var det slut, 3 hiv af kærestens smøg og så hjem til en fremtid som røgfri. Og det har været modbydeligt, rystende hænder, hovedpine, vrede, rastløshed, ja hele virvaret af følelser.

Har hverken haft plastre eller tyggegummi, kun ren vilje og der skal bruges meget, rigtig meget!!

Krydser fingre for du kan holde

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

louiseandersen85 skriver:

Jeg tror på dig, du virker som om du har truffet din beslutning

Hold os opdateret

Tak for det

Det har jeg også, og er utrolig glad for det

Det skal jeg selvfølgelig nok gøre 

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

Loan skriver:

Jeg kan ikke sige andet end: Held og lykke.

I sidste uge blev jeg konfronteret med at nu skulle det være fuldkommen slut, for junior's skyld.
Jeg har hele tiden manglet den sidste portion motivation til at stoppe helt og har derfor hver dag haft 5-6 smøger at kunne ryge når alt virkelig brændte på.

Men fredag var det slut, 3 hiv af kærestens smøg og så hjem til en fremtid som røgfri. Og det har været modbydeligt, rystende hænder, hovedpine, vrede, rastløshed, ja hele virvaret af følelser.

Har hverken haft plastre eller tyggegummi, kun ren vilje og der skal bruges meget, rigtig meget!!

Krydser fingre for du kan holde

Puha, det lyder godt nok som den rene rædsel! 

Men det skal lykkes Når nu vi kvinder kan føde børn uden at dø, kan vi sgu da også stoppe med at ryge (er vildt trængende lige nu, så sidder og finder en masse grunde til at det burde være nemt)

Også kæmpe held og lykke til dig, flot at du har holdt siden fredag, du kan med rette være stolt 

Anmeld

1. november 2011

Loan

Stéphanie skriver:

Puha, det lyder godt nok som den rene rædsel! 

Men det skal lykkes Når nu vi kvinder kan føde børn uden at dø, kan vi sgu da også stoppe med at ryge (er vildt trængende lige nu, så sidder og finder en masse grunde til at det burde være nemt)

Også kæmpe held og lykke til dig, flot at du har holdt siden fredag, du kan med rette være stolt 

Du er bestemt ikke ene om at være trængende, sidder ligefrem og trommer med tæerne for at holde mig væk fra smøgerne.

Jeg har så fundet lidt trøst i pebernødder og frugt. Det kan lige distrahere lidt.

Anmeld

1. november 2011

LilleLene

Stéphanie skriver:

Det håber jeg virkelig også

Ihhhh stort tillykke med det Haha, ja det gør da lige det hele lidt nemmere 

Tak

Er det første gang du er igang med et rygestop ?

Anmeld

1. november 2011

Stéphanie

Loan skriver:

Du er bestemt ikke ene om at være trængende, sidder ligefrem og trommer med tæerne for at holde mig væk fra smøgerne.

Jeg har så fundet lidt trøst i pebernødder og frugt. Det kan lige distrahere lidt.

Uhh, jeg kunne da egentlig også godt spise nogle pebernødder 

Jaaaa, det er ikke helt så sjovt lige nu, meeeeeen vi skal nok klare dte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.