politivold??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2009

Tynen

Loggidut skriver:

jammen det her er dælme til grin...så sidder knægten og siger, ja men det er vildt farligt når de vælter os af, mens vi kører 50-90 km...ja smart ass...du må køre 30!

hallo, sådan en tumpe...han må sgu være væltet af mange gange, siden han kan være så dum

sorry!

Enig!

Hvad dælen sker der med ungdommen nu til dags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Rasmine

Jamen, det kan da ikke nytte noget at stikke dem en flad?

Ideen er ellers god nok, men hvor er vi så?

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Mebach skriver:

meget enig....

Anmeld

9. februar 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Er så enig med dig.

Og politiet er altså ikke så hellig som vi alle går og tror.

Joan

Anmeld

9. februar 2009

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

Er så enig med dig.

Og politiet er altså ikke så hellig som vi alle går og tror.

Joan

noooo Joan, men det er altså ikke helt lovligt at køre så stærkt, og måske betjentene ikke var så ivrige efter at stoppe knægtene hvis de kom med 30 i timen...

det er så meget til grin...

lidt lige som alle de unge der sad og hylede over ungdomshuset...

buhuuuu...så hev betjenten fat i mig...

ja men kære børn, det er ikke helt lovligt at tænde ild til folks affald, på åben gade

jeg kan bare ikke have respekt for det pjat..

jeg har aldrig oplevet en betjent som har hevet mig af en scooter, eller min søn for den sags skyld, for min søn stoppede knallerten da de bad ham om det...
og han havde forresten intet ulovligt fortaget sig, eller kørt på en ulovligt knallert...

altså, overhold loven, så er der ikke så meget bøvl med politiet...

Anmeld

9. februar 2009

Drengenesmor

PiaR skriver:

meget enig....

Det var nu ment i overført betydning...... jeg er inkarneret modstander af vold, og har 7-9-13 ALDRIG nogensinde lagt en hånd på nogen overhovedet, det kunne jeg ikke drømme om!!!

Jeg synes blot de knægte er enorm flabede at de virkelig fortjener en gedigen "lussing" i form af en straf af en eller anden karakter.....

Jeg hørte for nylig en betjent i fjernsynet sige, at han mener at den eneste vej man kan ramme dem på er via deres fremtidige kørekort....for det eneste de ser frem til er at de skal ud og køre ræs på landevejene......så jeg synes det var en god idé at lave knallertkørekort, hvor man indfører klip på lige fod med biler, men hvor klippene overføres til deres A-kørekort, når den tid oprinder.

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Drengenesmor skriver:

Det var nu ment i overført betydning...... jeg er inkarneret modstander af vold, og har 7-9-13 ALDRIG nogensinde lagt en hånd på nogen overhovedet, det kunne jeg ikke drømme om!!!

Jeg synes blot de knægte er enorm flabede at de virkelig fortjener en gedigen "lussing" i form af en straf af en eller anden karakter.....

Jeg hørte for nylig en betjent i fjernsynet sige, at han mener at den eneste vej man kan ramme dem på er via deres fremtidige kørekort....for det eneste de ser frem til er at de skal ud og køre ræs på landevejene......så jeg synes det var en god idé at lave knallertkørekort, hvor man indfører klip på lige fod med biler, men hvor klippene overføres til deres A-kørekort, når den tid oprinder.

Ja og her vil jeg så "igen" være meget enig med dig, det er jo slet ingen tosset idé at lave det med klip og ramme deres fremtidige mulighed for kørekort...

Knus Pia, som er imod vold lige meget hvad, men er sikker på der kunne findes andre gode løsninger....

Anmeld

9. februar 2009

Tynen

Loggidut skriver:

noooo Joan, men det er altså ikke helt lovligt at køre så stærkt, og måske betjentene ikke var så ivrige efter at stoppe knægtene hvis de kom med 30 i timen...

det er så meget til grin...

lidt lige som alle de unge der sad og hylede over ungdomshuset...

buhuuuu...så hev betjenten fat i mig...

ja men kære børn, det er ikke helt lovligt at tænde ild til folks affald, på åben gade

jeg kan bare ikke have respekt for det pjat..

jeg har aldrig oplevet en betjent som har hevet mig af en scooter, eller min søn for den sags skyld, for min søn stoppede knallerten da de bad ham om det...
og han havde forresten intet ulovligt fortaget sig, eller kørt på en ulovligt knallert...

altså, overhold loven, så er der ikke så meget bøvl med politiet...

Præcis!!!!

Arhmen, jeg var ved at brække mig da jeg så et klip en af de unge havde taget af hans ven der blev fældet af politiet for at få ham ned at ligge.

"SE! De sparker ham sgu over benene!"
Ja, men hvad fanden vil du da have at de skal gøre?!
Smid dig nu bare ned på jorden, som du bliver bedt om.
Alt dette var faktisk aldrig sket, hvis du nu bare var gået væk fra stedet som politiet sikkert havde bedt jer om for 1½ døgn siden nu.

Jeg siger ikke at politiet aldrig laver lort i den, for det gør de selvfølgelig ligesom alle andre mennesker (Altså lige med undtagelse af den med Perlen - Den har de heeelt for sig selv)

Anmeld

9. februar 2009

Joan ( Smallie )

Jeg siger ikke at politiet aldrig laver lort i den, for det gør de selvfølgelig ligesom alle andre mennesker (Altså lige med undtagelse af den med Perlen - Den har de heeelt for sig selv)

Ja Trine og de unge mennesker laver også lort i den.

Jeg er heller ikke en af guds gode børn, det skal jeg ærligt indrømme, og jeg har sku oplevet hvordan de kan være.

Og når alt kommer til alt så er det jo ikke nødvendig at de tager dem i at køre for hurtig de kan bare vente til de holder stille for de kan se den er ulovlig.

Men når alt kommer til alt er vi ikke uenig men det er måden politiet kan finde på at gribe det an på jeg bliver harm over.

Joan

Anmeld

9. februar 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja Trine og de unge mennesker laver også lort i den.

Jeg er heller ikke en af guds gode børn, det skal jeg ærligt indrømme, og jeg har sku oplevet hvordan de kan være.

Og når alt kommer til alt så er det jo ikke nødvendig at de tager dem i at køre for hurtig de kan bare vente til de holder stille for de kan se den er ulovlig.

Men når alt kommer til alt er vi ikke uenig men det er måden politiet kan finde på at gribe det an på jeg bliver harm over.

Joan

Jeg tror også vi er enige det meste af vejen.
Jeg bifalder heller ikke deres metoder, men jeg ved simpelthen ikke hvad de ellers skal gøre når de står i situationen og folk ikke vil "høre efter".

Der er seriøst ikke særlig mange af de unge der har respekt for politiet mere.
Nu havde jeg selv en "crazy" periode i min egen ungdom ( &nbsp da jeg ville gøre alt for at irritere min far (Der jo selv var politimand) så jeg ved også hvordan de unge kan (Eller kunne) være.

Anywho - Ville egentlig bare give mit besyv på sagen.

God aften til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.