politivold??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Marlene.B

Sidder lige og ser station 2 med de fjolser der har kørt ulovlig knallert.
Helt ærligt, hvem er det der er idioten her?? Ham der stjæler en knallert og flygter fra politiet, eller politiet der passer deres arbejde??
Kan sgu ik ha medlidenhed med de dumme unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Drengenesmor

De sku ha en syngende lussing EN GANG FOR ALLE! Mage til møgunger!

Anmeld

9. februar 2009

Rasmine

Har hørt vold avler vold...???

Anmeld

9. februar 2009

LotteN

Jeg synes godt nok også at det er for latterligt.. De er jo selv skyld i det.
Men alligevel så synes jeg godt nok det er lidt voldeligt at sparke til ham 1,5 sek. efter han har startet sirenen!

Anmeld

9. februar 2009

Loggidut

jammen det her er dælme til grin...så sidder knægten og siger, ja men det er vildt farligt når de vælter os af, mens vi kører 50-90 km...ja smart ass...du må køre 30!

hallo, sådan en tumpe...han må sgu være væltet af mange gange, siden han kan være så dum

sorry!

Anmeld

9. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Marlene.B skriver:

Helt ærligt, hvem er det der er idioten her?? Ham der stjæler en knallert og flygter fra politiet, eller politiet der passer deres arbejde??

Sidder her og tænker nøjagtig det samme...
De drenge sidder der og fortæller som om man skal have ondt af dem...
"Det er jo farligt hvis vi kører 80 km i timen og politiet sparker til knallerten"!!! JA, så lad sgu da være med at køre 80 km i timen på en knallert!! Og flygte fra politiet!!
Uh, bliver bare så rasende
Hvor er forældrene henne???

Anmeld

9. februar 2009

Frederikke80

LotteN skriver:

Jeg synes godt nok også at det er for latterligt.. De er jo selv skyld i det.
Men alligevel så synes jeg godt nok det er lidt voldeligt at sparke til ham 1,5 sek. efter han har startet sirenen!

1,5 sekund, det var jo det drengen selv sagde. Mon ikke hav har overdrevet lidt?

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Marlene.B skriver:

Uha den er svær... jeg ser det også.... (lige nu betyder den historie intet i forhold til de børnemord der er der lige nu !!!! UFF)

MEN de knægte er selvfølgelig nogle fjolser og det er IKKE okay at stjæle og derefter køre fra politiet, men denne knægt der lå med et smadret ben var jo mere bange for sin mor end for betjenten...

Tror at denne historie skal høres fra begge parter, for jeg tror ikke denne betjent bevidst har sparket drengen af knalderten (det håber jeg da ikke), men simpelthen reageret i afmagt fordi denne dumme unge ikke er stoppet efter utallige forsøg på at få ham til det....

Men betjenten skal lige meget hvad ikke sparke eller skubbe til nogen...

Knus Pia...

Anmeld

9. februar 2009

Frederikke80

Loggidut skriver:

jammen det her er dælme til grin...så sidder knægten og siger, ja men det er vildt farligt når de vælter os af, mens vi kører 50-90 km...ja smart ass...du må køre 30!

hallo, sådan en tumpe...han må sgu være væltet af mange gange, siden han kan være så dum

sorry!

Ha ha, nemlig...

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Mebach skriver:

Har hørt vold avler vold...???

Hvad mener du ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.