Kom glad piger og mænd! Hvad knuselsker i for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mor til 2, snart 3 skriver:

kan ikke lide ris'a'la mande(staves) men det minder om jul..  mhhh snebolde og B&J og appelsin.. og dem har vi ingen af, må tage en mandarin

Hende kan jeg nu også godt lide

Jeg voldæder det (undskyld udtrykket), juleaften.. Og elelrs så prøver jeg at spise det omkring juletid. har konstant lyst til det, men når jeg så skal spise det har jeg ikke så meget lyst til det. men det har jeg nu..

hehe, og nu spiser jeg de der appelsiner. MUMS..
MMM mandariner. de er nu altså også go'e..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

TaAsJu

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg voldæder det (undskyld udtrykket), juleaften.. Og elelrs så prøver jeg at spise det omkring juletid. har konstant lyst til det, men når jeg så skal spise det har jeg ikke så meget lyst til det. men det har jeg nu..

hehe, og nu spiser jeg de der appelsiner. MUMS..
MMM mandariner. de er nu altså også go'e..

hehehe....

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Wow siden jeg var gravid?? 

Ja de der snebolde er altså dyre... 28 - 29 kr for 8 stk? noget i den stil... 

JAaaaaaah. hehe. Det var dine indlæg om B&J is der fik mig til at voldæde det. hahaha.. Og det var jo da DU var gravid..
Spiste det kun 1 gang da jeg selv var gravid, ny gravid og der var det også dig der fik mig til at få lyst til det. haha

Ja det er ehlt vildt. Venter til lige op over jul, så sætter vi dem nemlig MEGA MEGET ned. - hvis der er flere tilbage vel at mærke.

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Måske jeg bare skal tie stille så... 

NEJ hvem skal så underholde mig

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

JAaaaaaah. hehe. Det var dine indlæg om B&J is der fik mig til at voldæde det. hahaha.. Og det var jo da DU var gravid..
Spiste det kun 1 gang da jeg selv var gravid, ny gravid og der var det også dig der fik mig til at få lyst til det. haha

Ja det er ehlt vildt. Venter til lige op over jul, så sætter vi dem nemlig MEGA MEGET ned. - hvis der er flere tilbage vel at mærke.

Hehe det er bare min skyld... Hihi... Arj det går sq nok... 

Ja plejer nu også at købe dem når de er sat ekstra meget ned... 

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

NEJ hvem skal så underholde mig

Nåh ja... Den havde jeg så ikke lige tænkt på...  

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Hehe det er bare min skyld... Hihi... Arj det går sq nok... 

Ja plejer nu også at købe dem når de er sat ekstra meget ned... 

hihi ja. Eller det sagde jeg ihertfald til kæresten. DU var min undskyldning for at æde det. hehe. Så jeg skylder dig vel egentlig TAK.

De er altså bare goe... Tror jeg ser om jeg kan få nogen i tyskland billigt når vi skal ned og besøge familien. Og så købe et ille restlager når juleaften er på vej.

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

hihi ja. Eller det sagde jeg ihertfald til kæresten. DU var min undskyldning for at æde det. hehe. Så jeg skylder dig vel egentlig TAK.

De er altså bare goe... Tror jeg ser om jeg kan få nogen i tyskland billigt når vi skal ned og besøge familien. Og så købe et ille restlager når juleaften er på vej.

Haha... Det må din kæreste have været en lille smule træt af... Her var kæresten træt af at skulle hente is sådan rimelig tit... 

Ja de er meget billigere dernede... 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Haha... Det må din kæreste have været en lille smule træt af... Her var kæresten træt af at skulle hente is sådan rimelig tit... 

Ja de er meget billigere dernede... 

Ja lidt var han da.. hehe. Men altså jeg tog da heldigvis ikke mere på. Eller gjorde jeg.

Haha.. Her hentede han det kun da jeg lige var blevet opereret i knlet. Ellers gik jeg selv den laaange vej i brugsen (ca. 150 m .)

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja lidt var han da.. hehe. Men altså jeg tog da heldigvis ikke mere på. Eller gjorde jeg.

Haha.. Her hentede han det kun da jeg lige var blevet opereret i knlet. Ellers gik jeg selv den laaange vej i brugsen (ca. 150 m .)

Hehe okey... 

Ja det er vel egentlig mest fair at vi selv henter den is.. hvorfor filan skal den være så dyr... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.