Kom glad piger og mænd! Hvad knuselsker i for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Hehe okey... 

Ja det er vel egentlig mest fair at vi selv henter den is.. hvorfor filan skal den være så dyr... 

Ja jeg forstår det heller ikke. Altså ved godt den er mega goooood. Men den kan da ikke være sååå dydyr at lave.. altså.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja jeg forstår det heller ikke. Altså ved godt den er mega goooood. Men den kan da ikke være sååå dydyr at lave.. altså.

Nej vel... Urimeligt... 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Nej vel... Urimeligt... 

Jaaa meget...

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaa meget...

Jeps... Jeg har en sød lille Lina jeg skal ud og lave mad til...  Men hænger stadig på... Sådan lidt løs skriveri med lidt tastefejl... 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Jeps... Jeg har en sød lille Lina jeg skal ud og lave mad til...  Men hænger stadig på... Sådan lidt løs skriveri med lidt tastefejl... 

hehe, det skal jo passes. Jeg skal egentlig også tage mig sammen til at få vasket alle de vinglas og nips ting af og få dem sat på plads i det skab vi har flyttet.

Vi har skåret i muren idag fordi vi skal lave en ekstra dør. haha. Så der er jo SMUDS overalt.. OVERALT siger jeg da. Det var sku da godt jeg ikke lige havde gjort hoved rent.

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, det skal jo passes. Jeg skal egentlig også tage mig sammen til at få vasket alle de vinglas og nips ting af og få dem sat på plads i det skab vi har flyttet.

Vi har skåret i muren idag fordi vi skal lave en ekstra dør. haha. Så der er jo SMUDS overalt.. OVERALT siger jeg da. Det var sku da godt jeg ikke lige havde gjort hoved rent.

Fik du vasket noget mens jeg var væk? Hehe... 

Ja så er der jo lidt oprydning efter det... 

Ih jeg er vidst heldig nu... Tror godt jeg kan liste i seng... 

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Fik du vasket noget mens jeg var væk? Hehe... 

Ja så er der jo lidt oprydning efter det... 

Ih jeg er vidst heldig nu... Tror godt jeg kan liste i seng... 

Jep er næsten færdig. Det sidste står til tørre nu. tror jeg vil ind og male fodlister mens jeg venter.. Og evt lige male væggene også. Det tager vel 1 time og så er det ordnet.
Så kan jeg sætte de sidste glas på plads bagefter, gå i seng og så male en gang mere i morgen tidlig inden jeg skal møde på praktik pladsen og på job bagefter.

Og når jeg så er hjemme kl. 21.30, så kan jeg sikkert starte med at male på det andet værelse . Pyyha..

IKEA lørdag. JUHUU..

Dejlig søde. Så må du hellere komme i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.