Kom glad piger og mænd! Hvad knuselsker i for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.359 visninger
56 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Kære piger...

For tiden knuselsker jeg Kenneth (min kæreste), vores hund oliie, livet sammen, vores fælles drømme (baby + ombygning - læs nedenfor om ombygningen.), det at jeg er begyndt at skrive dagbog og selvfølgelig BABY.DK..

Herhjemme er vi efter mange overvejelser begyndt at bygge om. IGEN (for 2 år siden total renoverede vi hele huset. hihi). Vi er ved at lave soveværelset om til 2 rum, så det ene bliver soveværelse, det andet kontor/malerum og det som er kontoret nu bliver til gæsteværelse/kommende babyværelse når vi engang har heldet med os

Jeg glæder mig sindsygt til at se det endelige resultat. DET BLVIER SÅ FEDT. Billeder skal nok komme når kontoret blvier færdigt. Tapetet skal lige komme hjem og møblerne købes. . Det bliver så dejligt at få mit eget rum hvor jeg kan gå hen og fordybe mig med malerier og BABY.dk HIHI..

Hvad knuselsker i denne uge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Gaia

Min dejlige datter, min kæreste og vores lille baby i maven 

Anmeld

1. november 2011

twinboys

Frk-Lotusblomst skriver:

Kære piger...

For tiden knuselsker jeg Kenneth (min kæreste), vores hund oliie, livet sammen, vores fælles drømme (baby + ombygning - læs nedenfor om ombygningen.), det at jeg er begyndt at skrive dagbog og selvfølgelig BABY.DK..

Herhjemme er vi efter mange overvejelser begyndt at bygge om. IGEN (for 2 år siden total renoverede vi hele huset. hihi). Vi er ved at lave soveværelset om til 2 rum, så det ene bliver soveværelse, det andet kontor/malerum og det som er kontoret nu bliver til gæsteværelse/kommende babyværelse når vi engang har heldet med os

Jeg glæder mig sindsygt til at se det endelige resultat. DET BLVIER SÅ FEDT. Billeder skal nok komme når kontoret blvier færdigt. Tapetet skal lige komme hjem og møblerne købes. . Det bliver så dejligt at få mit eget rum hvor jeg kan gå hen og fordybe mig med malerier og BABY.dk HIHI..

Hvad knuselsker i denne uge???

Klart min dejlige familie... og ja jeg ser frem til 1. januar, da jeg starter som privat dagplejer efter 12år som kommunal dagplejer...

Anmeld

1. november 2011

Gaia

twinboys skriver:

Klart min dejlige familie... og ja jeg ser frem til 1. januar, da jeg starter som privat dagplejer efter 12år som kommunal dagplejer...

Pøj pøj det bliver da super spændende  

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

Lige i denne uge ELLLLLSKER jeg frugt opg chokolade...  Men ellers at der kun er 9 uger til jeg er hjemme i DK i igen

Anmeld

1. november 2011

SussieThyssen

Min vidunderlige familie, mine mange vidunderlige venner, mit nye job, Baby.dk, mine kolleger i Staff og alle jer dejlige, søde og kærlige brugere herinde.

Og lige om lidt...min seeeng

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2011

twinboys

Gaia skriver:

Pøj pøj det bliver da super spændende  

jeps...

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Gaia skriver:

Min dejlige datter, min kæreste og vores lille baby i maven 

Mmmm.... Dejligt at knuselske sin famile.

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

twinboys skriver:

Skøøøønt Tvinboys. Det blvier såå godt til dig. Hvis jeg boede i nærheden skulle mine kommende børn klart være hos dig. Jeg ville ikke betvivle dig dine evner og kvalifikationer til at omgåes børn.

Anmeld

1. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mor til 2, snart 3 skriver:

Lige i denne uge ELLLLLSKER jeg frugt opg chokolade...  Men ellers at der kun er 9 uger til jeg er hjemme i DK i igen

HIHI. Sådan nogen uger har eg også. Det er nok bare mest chokoladen jeg knuselsker men frugten jeg spiser mest af. ØV. haha.

Eij så kommer du jo snart "hjem".. Hvor dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.