Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Min vidunderlige familie, mine mange vidunderlige venner, mit nye job, Baby.dk, mine kolleger i Staff og alle jer dejlige, søde og kærlige brugere herinde. Og lige om lidt...min seeeng KærligstSussie
Min vidunderlige familie, mine mange vidunderlige venner, mit nye job, Baby.dk, mine kolleger i Staff og alle jer dejlige, søde og kærlige brugere herinde.
Og lige om lidt...min seeeng
KærligstSussie
Frk-Lotusblomst skriver: Skøøøønt Tvinboys. Det blvier såå godt til dig. Hvis jeg boede i nærheden skulle mine kommende børn klart være hos dig. Jeg ville ikke betvivle dig dine evner og kvalifikationer til at omgåes børn.
Skøøøønt Tvinboys. Det blvier såå godt til dig. Hvis jeg boede i nærheden skulle mine kommende børn klart være hos dig. Jeg ville ikke betvivle dig dine evner og kvalifikationer til at omgåes børn.
Taaaak hvor er du sød... nat nat herfra
Mine piger... Kæreste... Hunden... Svinene..(Marsvin)....
Baby.dk....
Stjernestoev skriver: Verdens bedste familie for mig, min hund, bøger, efterår og min pisse gode nye neglefil!
Verdens bedste familie for mig, min hund, bøger, efterår og min pisse gode nye neglefil!
twinboys skriver: Taaaak hvor er du sød... nat nat herfra
Frk-Lotusblomst skriver: HIHI. Sådan nogen uger har eg også. Det er nok bare mest chokoladen jeg knuselsker men frugten jeg spiser mest af. ØV. haha. Eij så kommer du jo snart "hjem".. Hvor dejligt..
HIHI. Sådan nogen uger har eg også. Det er nok bare mest chokoladen jeg knuselsker men frugten jeg spiser mest af. ØV. haha. Eij så kommer du jo snart "hjem".. Hvor dejligt..
Jep hjem i 8 uger.. Og jeg glæder miiiiiig.. Hjem til butikker og et hospital.. skal hjem og føde...
Vi har kun frisk frugt de første 14 dage af månedene... Så lige nu er det frisk frugt
Mira0911 skriver: Mine piger... Kæreste... Hunden... Svinene..(Marsvin).... Baby.dk....
Frk-Lotusblomst skriver: Orrrrh min seng. Jaaah. Den står så i stuen, skilt fra hinanden.. Jeg ahr et helt spisebord med glas der skal tørres af og stilles tilbage i skænken også sove på 2'er sofaen. HAHA. MEN jeg knuselsker alligevel livet.. mmm
Orrrrh min seng. Jaaah. Den står så i stuen, skilt fra hinanden.. Jeg ahr et helt spisebord med glas der skal tørres af og stilles tilbage i skænken også sove på 2'er sofaen. HAHA. MEN jeg knuselsker alligevel livet.. mmm
Me tooo .Lyder lidt hårdt at sove på en 2'er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128