Når mænd er syge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

MIWULA

Mamalou skriver:

Ej det er næsten sødt... Knapt så maskulin, men alligevel

Håber snart han bliver rask igen, ved hvad du står i 

haha ja. nej det kan man vist ikk sige det er.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Nessie

Mamalou skriver:

Du lyder fuldstændig som mig... Det er svær at være omsorgsfuld og kærlig, når kæresten ikke kan tage et skridt uden at stønne højlydt... Jeg har udbrudt et par gange, at han altså IKKE er ved at dø og nu må han oppe sig og tage sig lidt af ungerne  Han har nemlig også tendens til at sove dagen væk - hvilket normalvis er fint, men hans datter var her i weekenden og hun skulle også se sin far

Jeg har ikke været syg mens vi har haft vores søn, men jeg kunne levende forestille mig, at jeg vil stå med ham, hvis det sker...

Men mon ikke også det går? 

Vi har haft et par gange, hvor vi alle tre har været syge. Og gæt hvem der tog sig af den lille

Hans svar var, at jeg da bare kunne sende ham over til mine forældre. Men altså, helt ærligt, så var vi jo ikke  ved at dø vel?

Èn gang blev han sendt videre, og det var fordi vi havde omgangssyge, og dér kunne jeg altså ikke også tage mig af et lille barn

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

Anders Matthesen siger så fint :

mænd piver og klynker når de er syge.. NÅR DE ER SYGE.. ikke døgnets 24 timer 24/7... 

^_^ 

Det kan der være noget om

Fedt profil billede du har 

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

AalborgPigen skriver:

JA !  

Og ved du hvad det sjove er.. Igår da vi skal i seng så siger han: JEG ER SYG.. MIn hals kriller og næse løber.. Vil du ikke godt pleje mig ? 

Så tænker jeg bare OH MY GOD!!!

Åhhhh.... Krydser fingere for at det er hurtigt overstået, ellers må du sende ham hjem til svigermor 

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

Nessie skriver:

Vi har haft et par gange, hvor vi alle tre har været syge. Og gæt hvem der tog sig af den lille

Hans svar var, at jeg da bare kunne sende ham over til mine forældre. Men altså, helt ærligt, så var vi jo ikke  ved at dø vel?

Èn gang blev han sendt videre, og det var fordi vi havde omgangssyge, og dér kunne jeg altså ikke også tage mig af et lille barn

Det er selvfølgelig rarest bare at flade den, når man er skidt, men som du siger så kan man godt tage sig af et barn, når man ikke er dødsyg - eller kaster op/omgangssyge. 

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

Mamalou skriver:

Det kan der være noget om

Fedt profil billede du har 

hahaha ja ikke

Tak

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

hahaha ja ikke

Tak

Bestemt. Du har den flotteste hårfarve

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

Mamalou skriver:

Bestemt. Du har den flotteste hårfarve

det er så ikke min rigtige hårfarve. men jeg ELSKER også den røde.. TOTALT,,, 

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

det er så ikke min rigtige hårfarve. men jeg ELSKER også den røde.. TOTALT,,, 

Pyt med det sålænge man kan snyde  

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Mamalou skriver:

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Der er pænt mange mænd der tror de skal dø, bare fordi de har lidt ondt i halsen, eller hvad det nu måtte være... 

Min kæreste tror også han skal dø når han har lidt snot næse... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.