Når mænd er syge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.824 visninger
63 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Mamalou

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

enrigtigfar?

Hov hov hov - jeg syntes jeg aner en smule sarkasme i dit indlæg

Det er et velkendt faktum at når vi mænd blir syge er vi ofte døden nær!!

Det eneste der hjælper er kærlighed og omsorg - gerne krydret med ekstra forkælelse

Spøg til side - mænd BLIVER oftere syge end kvinder

http://www.fri.dk/velvaere/maend-bliver-oftere-syg e

Og se det som en kompliment - jeres smertetærskel ER bare højere end vores

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

hehe nej, herhjemme er kæresten ligeså slem når det virkelig rammer.. ellers er han faktisk "cool".

jeg selv tilgengæld er rigtig pivet mere eller mindre fordi jeg bliver så hårdt ramt hvergang, med høj feber og totalt stoppet næse hvor ikke engang næse spray kan gøre noget så vil ærligt påstå.. : jeg er nok værre herhjemme.. ihvertfald når jeg har min tur 1 gang om måneden

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

Mamalou skriver:

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Lad ham være i rum med mig når jeg er syg, så skal han få smag af sin egen medicin hehehe! Er selv MEGA pivet

Anmeld

31. oktober 2011

Mamalou

enrigtigfar? skriver:

Hov hov hov - jeg syntes jeg aner en smule sarkasme i dit indlæg

Det er et velkendt faktum at når vi mænd blir syge er vi ofte døden nær!!

Det eneste der hjælper er kærlighed og omsorg - gerne krydret med ekstra forkælelse

Spøg til side - mænd BLIVER oftere syge end kvinder

http://www.fri.dk/velvaere/maend-bliver-oftere-syg e

Og se det som en kompliment - jeres smertetærskel ER bare højere end vores

Jahh nok en smule

Jeg tror også det har været en rigtig dårlig kombo, da vores søn også har været dårlig i weekenden. To der pev, var næsten mere end jeg ku klare

Jeg reagerer nok desværre bare anderledes, altså holder mig på afstand fremfor at give kærlighed, omsorg og forkælelse. Jeg piver ikke selv, og får næsten røde knopper når han gør det

Jeg må forsøge bedre næste gang og have komplimenten i baghovedet - og selvfølgelig krydse fingere for at han kommer levende igennem

God aften til dig!

Anmeld

31. oktober 2011

Mamalou

Freismor skriver:

hehe nej, herhjemme er kæresten ligeså slem når det virkelig rammer.. ellers er han faktisk "cool".

jeg selv tilgengæld er rigtig pivet mere eller mindre fordi jeg bliver så hårdt ramt hvergang, med høj feber og totalt stoppet næse hvor ikke engang næse spray kan gøre noget så vil ærligt påstå.. : jeg er nok værre herhjemme.. ihvertfald når jeg har min tur 1 gang om måneden

Så er det altså ikke kun mænd, der piver Jeg gør det ikke selv, men er iøvrig sjældent syg. Det ku være jeg pev, hvis jeg blev ramt en gang om måneden - stakkels dig.

God aften 

Anmeld

31. oktober 2011

Mamalou

Muhmi skriver:

Lad ham være i rum med mig når jeg er syg, så skal han få smag af sin egen medicin hehehe! Er selv MEGA pivet

Deal  Det ku måske være kuren

God aften

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

Haha  

Min kæreste er også døde nær hvis man spørge ham selv - og det var jeg dum nok til. Han lider af en forkølelse som gør han er ved at blive kvalt!  - Så jeg er nok snart enlig 

MEN han ofre sig fordi jeg har BL og tager med ud og handle... Han er SÅ modig og maskulin 

Puha hvor er jeg glad for at jeg bare skal have BL, fødsel, opkast og mens som kvinde - tænk hvis man havde været mand og skulle være forkølet hele 1-2 uger om året!! 

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

Mamalou skriver:

Deal  Det ku måske være kuren

God aften

Tænker jeg godt den kunne være hehe

Og i lige måde

Anmeld

31. oktober 2011

freiasmor

Mamalou skriver:

Så er det altså ikke kun mænd, der piver Jeg gør det ikke selv, men er iøvrig sjældent syg. Det ku være jeg pev, hvis jeg blev ramt en gang om måneden - stakkels dig.

God aften 

hehe jeg er så misundelig for jer der aldrig bliver ramt af noget som helst, andet end 1 gang om dagen.. Men desværre har jeg altid været så uheldig at blive ramt præcis 1 gang om måneden.. og altså med den mest nedern halsbetændelse, eller snot næse.. så må gerne pive lidt hehe

og god aften til dig os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.