Når mænd er syge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Mamalou

MIWULA skriver:

haha sån er det også her hjemme og han er syg nu og har været det i nogle dage.  og når han har 39 feber tror han at han er lige ved at dø. var ude med en veninde også ringer han og spørger om det er farligt og om jeg ikk snart kommer hjem. haha  

Ej det er næsten sødt... Knapt så maskulin, men alligevel

Håber snart han bliver rask igen, ved hvad du står i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mamalou

Dk Lady skriver:

haha... jeg tror bare at det ligger til de mænd.. enten bliver de ekstra hårdt ramt af sygdom eller også er de bare så pivede !

Min kæreste siger det også når han er syg, og min storebror siger det alt for tit - både når han er syg, men også når han har tømmermænd !

Gudskelov er de begge stadig i live i dag..!

Det er næsten et mirakel... De mænd altså

Anmeld

1. november 2011

Dorthe1986

Mamalou skriver:

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg

Mandag sidste uge blev min lille dreng syg, om eftermiddagen, med feber og var lidt pylret... så kommer min kæreste hjem fra arbejde klokken 20.30 og begyndte at pive over han var dårlig...

Så sad også med to af hankøn der var syge på samme tid  Og er som dig foretrækker en syg baby, fremfor en syg mand... for ja hele tiden gør de opmærksomme på sig selv.... og er også ved at få knopper af det piveri

Inde på facebook, roste folk endda mig, for at have overlevet 2 drenge, der var syge

Anmeld

1. november 2011

Dorthe1986

Mamalou skriver:

Det er næsten et mirakel... De mænd altså

Det er faktisk utroligt, at der stadig er mænd på jorden

Anmeld

1. november 2011

Mamalou

Dorthe1986 skriver:

Kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg

Mandag sidste uge blev min lille dreng syg, om eftermiddagen, med feber og var lidt pylret... så kommer min kæreste hjem fra arbejde klokken 20.30 og begyndte at pive over han var dårlig...

Så sad også med to af hankøn der var syge på samme tid  Og er som dig foretrækker en syg baby, fremfor en syg mand... for ja hele tiden gør de opmærksomme på sig selv.... og er også ved at få knopper af det piveri

Inde på facebook, roste folk endda mig, for at have overlevet 2 drenge, der var syge

Det er jo lige før det kan sidestilles med en overlevelsestur med B.S 

Mit indlæg er skrevet med et glimt i øjet... Vi kan jo ikke undvære de mænd, når alt kommer til alt... 

Håber dine drenge er blevet raske igen 

Anmeld

1. november 2011

Dorthe1986

Mamalou skriver:

Det er jo lige før det kan sidestilles med en overlevelsestur med B.S 

Mit indlæg er skrevet med et glimt i øjet... Vi kan jo ikke undvære de mænd, når alt kommer til alt... 

Håber dine drenge er blevet raske igen 

er helt med på at det var skrevet med et glimt i øjet, for nej vi kan ikke undvære dem

Jo de er heldigvis raske og der kom faktisk noget rigtig positivt ud af at kæresten blev syg - han er holdt op med at ryge

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

Dorthe1986 skriver:

er helt med på at det var skrevet med et glimt i øjet, for nej vi kan ikke undvære dem

Jo de er heldigvis raske og der kom faktisk noget rigtig positivt ud af at kæresten blev syg - han er holdt op med at ryge

Hvorfor kunne min kæreste ikke følge efter der? Jeg vil også have en ikkeryger kæreste

Anmeld

2. november 2011

LilleMie

Mamalou skriver:

Det lyder til at du er heldig på det punkt Nu håber jeg du læser med og hører hvad vi andre må stå model til og samtidig føle dig utrolig heldig

Jeg føler mig MEGET heldig! Og jeg læser skam med og føler med alle jer, der har "døende" mænd og er samtidig godt underholdt ! Der er en dejlig ironi i denne tråd 

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

Anders Matthesen siger så fint :

mænd piver og klynker når de er syge.. NÅR DE ER SYGE.. ikke døgnets 24 timer 24/7... 

^_^ 

Anmeld

2. november 2011

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Vi må nok bare lære at leve med de stakkes dødsyge mænd... 

JA !  

Og ved du hvad det sjove er.. Igår da vi skal i seng så siger han: JEG ER SYG.. MIn hals kriller og næse løber.. Vil du ikke godt pleje mig ? 

Så tænker jeg bare OH MY GOD!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.