Når mænd er syge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

twinny

Mamalou skriver:

Stakkels ham at du klemte hans hånd. De små pus da, men vi elsker dem jo alligevel

Jaaa..  Fik også sagt på en pææææn måde.. "Gud, hvor er det synd for dig... Det må være hårdt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Tystys14

Mamalou skriver:

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Ha ha hvor er du ikke alene  Min kæreste er også helt sikker på at han er ved at dø af lungebetændelse hver gang han hoster lidt.  Hmm jeg ville gerne have den vaccine til ham hvis den findes.  

Tror bare generalt ikke mænd har ret meget de kan brokke sig over, og føle grund til at klynke over, så når de er bare lidt snottede eller hakkende så skal der klynkes igennem.  Hi hi.

(ps. skriv hvis du kender en kur.)

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

jeg plejer altid at spørge min kæreste om det er nu vi skal ned og kigge på en gravplads til ham, når han klynker. - så stopper han rimelig hurtig igen haha.

Anmeld

1. november 2011

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Min kæreste har på mirakuløst vis overlevet en forkølelse, der har stået på siden torsdag. Han har været døden nær, hvis man spørger ham, men jeg er dog ikke enig i hans opfattelse... Tja som I kan læse jer frem til, så bliver min kæreste rigtig rigtig pivet, når han bliver syg. Han puster, stønner og gør opmærksom på sig selv konstant, kun for at jeg skal sige nårrhhh lille pus og age ham på kinden

Er det kun min kæreste, der bliver ramt af denne næsten dødlige forkølelse og influenza? Og er det kun min kæreste, der piver værre end et barn, når han er syg? Faktisk så slemt, at jeg foretrækker et sygt barn

Er der en kur, vaccine - eller andet der kan hjælpe min kæreste, når han igen igen oplever at være døden nær? 

Sådan er min kæreste hver ENESTE gang.. Så tror han at han dør.. Og skal have trøst af både mig og MOAAARRRHH !!! 

Ingen gode råd.. Desværre,, 

Anmeld

1. november 2011

Muffin_girl

anetteb skriver:

jeg plejer altid at spørge min kæreste om det er nu vi skal ned og kigge på en gravplads til ham, når han klynker. - så stopper han rimelig hurtig igen haha.

GODT RÅD .. HAHHAHAHA 

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Jeg bliver SÅ irriteret på min kæreste når han er syg. Han puster og stønner, og kan overhovedet ingenting.

Det ender med at han ligger og sover konstant, hvilket jo i og for sig er godt nok, men der er bare slukket. Ingen kontakt overhovedet. er jeg syg er der jo stadig en lille forventning om at jeg godt kan tage mig lidt af sønnen osv., men manden..... nej, han står jo med det ene ben i graven

Anmeld

1. november 2011

LilleMie

Jeg har heldigvis ikke det problem. Han klynker næsten aldrig! Og hvis der kommer noget fra ham om smerter og sygdom, så ved jeg den er helt gal .

Nogen gange bliver jeg helt overrasket, når han fx fortæller, at han er træt af at have ondt i halsen for 2. uge i træk  Han har også skæv ryg og jeg ved, at han næsten konstant har ondt, men han brokker sig aldrig (med mindre det virkelig er slemt), han bliver bare glad, når jeg overfalder hans ryg med massage i ny og næ!

Jeg er helt klart "klynkeren" hos os, selvom jeg ikke ser mig selv som specielt pyldret, men i forhold til ham, så er jeg 

Anmeld

1. november 2011

TbCp

Sådan er min mand også når han er syg....
Men ærligt.... det er jeg altså også selv!

Det er da fantastisk at blive nusset lidt ekstra om

Anmeld

1. november 2011

Anette&Sophia

AalborgPigen skriver:

GODT RÅD .. HAHHAHAHA 

hehe
- han synes ikke den er sjov

Anmeld

1. november 2011

Mamalou

Baby-støv skriver:

Jaaa..  Fik også sagt på en pææææn måde.. "Gud, hvor er det synd for dig... Det må være hårdt"

De har det SÅ hårdt der på sidelinjen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.