Light sodavand = for tidlig fødsel?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

lilledittemor

HelenaJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Jeg læste godt det der før min graviditet. I starten af min graviditet drak jeg rigtig meget light sodavand.. for jeg var på kur før jeg blev gravid og det var min "trøst" eller mit "slik". Så det stoppede ikke da jeg blev gravid.

Jeg er dog blevet meget bedre til at drikke noget andet nu, men jeg ELSKER sodavand og ville ikke vælge det fra pga. det - men har dog skåret ned, med tanke på evt. for tidlig fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Men han kommer jo også lige om lidt :-)

Jaa. Underlig tanke.

Anmeld

4. november 2011

Silas&Mille

HelenaJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Nu er det ikke fordi jeg hælder light sodavand og saft i mig, men denne undersøgelse får mig i hvert fald ikke til at drikke mindre  

Jeg synes generelt at light produkterne smager meget bedre end dem med sukker i, så når jeg drikker saft og sodavand så er det light 9 ud af 10 gange.

Da jeg ventede Silas drak jeg en del light produkter, men fødte altså 2 dage over termin, så her holder undersøgelsen ikke.

Synes hele tiden de kommer med nye ting som gravide ikke må eller skal passe på med. Læser og lytter da, men følger det slet ikke. Det er mig der er gravid og jeg gør hvad det passer mig, dog med måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.