Light sodavand = for tidlig fødsel?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Okay. Jamen så kender du jo lidt til det. Og ja det går du og heldigvis skal man ikke betale for nåle og sådan. Kunne man jo blive fattig på.

Egentlig ikke. Han blev skønnet til at veje 3600-3700 gr ved fødslen en måned før min termin. Og det sagde de ikke så meget til. Så tror det er okay.

Åh det er da en rigtig fin størrelse, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Åh det er da en rigtig fin størrelse, synes jeg

Ja ikke. Ugen efter havde han så taget 400 gr på. Så tror det bliver mere, men det kunne jo være værre.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Ja ikke. Ugen efter havde han så taget 400 gr på. Så tror det bliver mere, men det kunne jo være værre.

Det lyder jo perfekt

Jeg er bare bange for, at skulle føde en kæmpe baby ...

Anmeld

31. oktober 2011

lukasmor

HelenaJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Jeg blev også nervøs da jeg hørte det i min graviditet så jeg begyndte at drikke alm. sodavand og det holdt 3 dage. Jeg drak Pepsi max I hele min graviditet - minus 3 dage og fødte på terminen.

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Det lyder jo perfekt

Jeg er bare bange for, at skulle føde en kæmpe baby ...

Ja. Er jeg også lidt bange for hvis han bliver en kæmpr baby. Men har fået at vide at når de er større så hjælper de bedre til. Nu fødte hun så ikke ikke vildt store babyer men tvillinger. Så om det holder stik i praksis ved jeg ikke.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Lukasmor skriver:

Jeg blev også nervøs da jeg hørte det i min graviditet så jeg begyndte at drikke alm. sodavand og det holdt 3 dage. Jeg drak Pepsi max I hele min graviditet - minus 3 dage og fødte på terminen.

Perfekt - jeg fortsætter også som hidtil

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Ja. Er jeg også lidt bange for hvis han bliver en kæmpr baby. Men har fået at vide at når de er større så hjælper de bedre til. Nu fødte hun så ikke ikke vildt store babyer men tvillinger. Så om det holder stik i praksis ved jeg ikke.

Sådan en på 2900-3100 ville passe mig perfekt

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Sådan en på 2900-3100 ville passe mig perfekt

Hehe. Ja. Tror sgu det løb er kørt for mig. Han vejede 3 kg for en uge siden.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Hehe. Ja. Tror sgu det løb er kørt for mig. Han vejede 3 kg for en uge siden.

Men han kommer jo også lige om lidt :-)

Anmeld

31. oktober 2011

Mor til Mike

HelenaJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Well, jeg drikker pepsi max hver eneste dag, og jeg har ikke født endnu så tror det er noget sludder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.