Light sodavand = for tidlig fødsel?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

HelenaJ

132319 skriver:

Sådan en undersøgelse påvirker mig ikke.

At lightprodukter er lort for kroppen, gør til gengæld at jeg ikke rører det

Det er også en god holdning, at have. Vand er jo til enhver tid, at foretrække.. Men jeg har desværre nok bare en tendens til, at tage en light sodavand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

132319

HelenaJ skriver:

Det er også en god holdning, at have. Vand er jo til enhver tid, at foretrække.. Men jeg har desværre nok bare en tendens til, at tage en light sodavand

Jeg drikker til gengæld alt for meget almindelig sodavand og det er jo heller ikke godt. Jeg er ikke gravid men det er jo møg usundt

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

132319 skriver:

Jeg drikker til gengæld alt for meget almindelig sodavand og det er jo heller ikke godt. Jeg er ikke gravid men det er jo møg usundt

Ja det er jo fyldt med sukker, som er en lige så dum ting for kroppen

Hvorfor skal alt det usunde være det lækreste?

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Okay - jeg har samme tanker her..

Ked af at høre det med sukkersygen - det frygter jeg også at få

Altså nu ligger jeg i den lave ende. Og jeg kan ikke andet end at se positivt på det.

Jeg har stort set ikke taget på i min graviditet fordi jeg faktisk har lagt min kost om, jeg kommer til flere skanninger og jeg bliver sat igang på min terminsdag. Det eneste minus er at jeg kan risikere at være på sygehuset i halvanden uge. Men kan være det også viser sig at være positivt.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Altså nu ligger jeg i den lave ende. Og jeg kan ikke andet end at se positivt på det.

Jeg har stort set ikke taget på i min graviditet fordi jeg faktisk har lagt min kost om, jeg kommer til flere skanninger og jeg bliver sat igang på min terminsdag. Det eneste minus er at jeg kan risikere at være på sygehuset i halvanden uge. Men kan være det også viser sig at være positivt.

Det lyder da også godt, at få det vendt til noget positivt..

Jeg frygter det, fordi jeg var overvægtig inden jeg blev gravid .. Og har altså taget rigtig meget på nu

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

Det lyder da også godt, at få det vendt til noget positivt..

Jeg frygter det, fordi jeg var overvægtig inden jeg blev gravid .. Og har altså taget rigtig meget på nu

Altså det lyder som om du er i risikozonen. Men bare tag det positivt. Ellers tror jeg ikke det er til at komme igennem. Det værste er det sukkervand du skal drikke. Smager ikke særlig godt.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Altså det lyder som om du er i risikozonen. Men bare tag det positivt. Ellers tror jeg ikke det er til at komme igennem. Det værste er det sukkervand du skal drikke. Smager ikke særlig godt.

Ja det skal jeg drikke om nogle uger .. Gruer for det. Men jeg har heldigvis lidt udstyr herhjemme, til at holde øje med om der er sukker i urin osv

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Ja det skal jeg drikke om nogle uger .. Gruer for det. Men jeg har heldigvis lidt udstyr herhjemme, til at holde øje med om der er sukker i urin osv

Okay. Ja så kan du holde lidt øje. Jeg har fået sådan en til at tjekke sukker i blodet. Rimelig dejligt at man lige kan følge om man gør det rigtigt.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Okay. Ja så kan du holde lidt øje. Jeg har fået sådan en til at tjekke sukker i blodet. Rimelig dejligt at man lige kan følge om man gør det rigtigt.

Ja okay .. Kender dem godt - er selv sygeplejerske .. Men synes ikke jeg kunne få mig til, at "låne" sådan en med hjem ..

Men hvis den drikke-sukker undersøgelse viser noget, så får jeg jo bare et med hjem til låns der.. Er din baby skønnet stor?

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

HelenaJ skriver:

Ja okay .. Kender dem godt - er selv sygeplejerske .. Men synes ikke jeg kunne få mig til, at "låne" sådan en med hjem ..

Men hvis den drikke-sukker undersøgelse viser noget, så får jeg jo bare et med hjem til låns der.. Er din baby skønnet stor?

Okay. Jamen så kender du jo lidt til det. Og ja det går du og heldigvis skal man ikke betale for nåle og sådan. Kunne man jo blive fattig på.

Egentlig ikke. Han blev skønnet til at veje 3600-3700 gr ved fødslen en måned før min termin. Og det sagde de ikke så meget til. Så tror det er okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.