Light sodavand = for tidlig fødsel?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

HelenaJ

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Frk.S

Nej, det tror jeg ikke den kan.

Jeg drak da af og til light sodavand i min graviditet (IKKE 1 liter om dagen) - og jeg gik næsten 2 uger over tid!

Anmeld

31. oktober 2011

Mira0911

HelenaJ skriver:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/07/15/095211.htm?rss=true

Ja hvorfor ikke ... NÅ men det gør altså ikke, at jeg er tilbageholden med en zero i ny og næ

Hvad siger I andre? Kan sådan en undersøgelse påvirke jer til at stoppe med light produkter?

Jeg drak light i begge mine graviditeter, og gik over tid med begge... Så det har ikke holdt mig tilbage... Jeg det ikke hver dag, men tit.. 

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Det ville ikke have påvirket mig.

Anmeld

31. oktober 2011

Tulley

Altså nu har jeg næsten kun 2 uger til min termin og da jeg også har fået graviditetssukkersyge så blev jeg frarådet at drikke eller spise noget med for meget sukker i så jeg har kun drukket light sodavand. Og vand selvfølgelig. Godt nok ikke under hele graviditeten men mere end jeg drak før jeg blev gravid.

Fik bare mere lyst til det. Og jeg regner ikke med at føde for tidligt. Hvilket jo også er for sent nu.

Tror heller ikke jeg havde holdt igen hvis jeg havde læst artiklen før.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Frk.S skriver:

Nej, det tror jeg ikke den kan.

Jeg drak da af og til light sodavand i min graviditet (IKKE 1 liter om dagen) - og jeg gik næsten 2 uger over tid!

Altså jeg tager også en dåsesodavand når jeg har lyst .. Jeg tænker slet ikke over det.

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Mira0911 skriver:

Jeg drak light i begge mine graviditeter, og gik over tid med begge... Så det har ikke holdt mig tilbage... Jeg det ikke hver dag, men tit.. 

Jeg drikker nok en dåsesodavand 6 ud af ugens 7 dage.. Men ved altså heller ikke om jeg tror på det

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Benjamin03012011 skriver:

Det ville ikke have påvirket mig.

Samme her

Anmeld

31. oktober 2011

132319

Sådan en undersøgelse påvirker mig ikke.

At lightprodukter er lort for kroppen, gør til gengæld at jeg ikke rører det

Anmeld

31. oktober 2011

HelenaJ

Tulley skriver:

Altså nu har jeg næsten kun 2 uger til min termin og da jeg også har fået graviditetssukkersyge så blev jeg frarådet at drikke eller spise noget med for meget sukker i så jeg har kun drukket light sodavand. Og vand selvfølgelig. Godt nok ikke under hele graviditeten men mere end jeg drak før jeg blev gravid.

Fik bare mere lyst til det. Og jeg regner ikke med at føde for tidligt. Hvilket jo også er for sent nu.

Tror heller ikke jeg havde holdt igen hvis jeg havde læst artiklen før.

Okay - jeg har samme tanker her..

Ked af at høre det med sukkersygen - det frygter jeg også at få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.