Se hva jeg har lavet... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Bom

Höör skriver:

Vil du evt prøve at beskrive din fremgangmåde??? jeg tænker nemlig lidt om man laver en lang slange man betrækker udover skumgummiet eller hvordan du har gjort??

Jeg vil gerne lave en beskrivelse til dig, men tror lige jeg tager lidt billeder, så er det nok nemmere og forstå..

Det bliver ikke lige idag, da trunten sover, men jeg lover at jeg ikke glemmer dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Bom

B&J skriver:

ej hvor er den bare super flot godt lavet

Tak..

Anmeld

1. november 2011

Bom

Skouboe skriver:

Sy lommen til babyalarmen i fodenden, hvis du meget gerne vil have en lomme til den... Man er ikke ret gammel før man synes at den der alarm er et fantastisk stykke legetøj og man kan både spise den, trykke på alle knapperne så den slukker og når man kan sætte sig op, går der meget nemt sport i at smide den ud af sengen...

Lommer til sutter har aldrig fungeret herhjemme, vi har istedet brugt at have dem liggende i hjørnerne, så der har ungerne lært at lede efter dem, også i søvne. Til den ældste havde vi en lomme, og hun kunne ikke selv finde ud af at få dem fisket op i søvne, så vi skulle alligevel rende hele tiden.

Tak for dit råd, tror vist jeg dropper det med lommerne, for ideen var nok ikke helt gennemtænkt kan jeg godt se nu..

Anmeld

1. november 2011

Bom

Maja_4000 skriver:

Så fiiin

Og jeg er enig med Skouboe .. Hvis du vil have lomme til alarmen , skal du lave den i fodenden :b Vi har lomme til den i kalechen i barnevognen .. Hun fisker den ud konstant ! :b

Vi har godt nok også lomme i kalechen, og der piller hun ikke ved alarmen, men tror jeg dropper det med lommerne, for som skouboe skriver med sutterne, kan hun nok ikke fiske dem op..
Så den bliver som den er nu..

Anmeld

2. november 2011

VIPpigen

Bom skriver:

Nu har Matilde's været i brug i et par dage, og det dur bare..
Sutterne bliver i sengen, hun vågner ikke fordi hun slår hovedet i tremmerne og hun har sidst men ikke mindst, ikke haft benene i tremmerne siden den kom op..

Så den kan varmt anbefales..

Må jeg hellere få bikset til hende tøsen herhjemme når hun skifter sengestørrelse. Tak for god ide

Anmeld

2. november 2011

Laura.

Hvor er den bare flot !!

Anmeld

2. november 2011

01olin

hvor er den flot 

Anmeld

2. november 2011

Carl-Emil's mor

Bom skriver:

Jeg vil gerne lave en beskrivelse til dig, men tror lige jeg tager lidt billeder, så er det nok nemmere og forstå..

Det bliver ikke lige idag, da trunten sover, men jeg lover at jeg ikke glemmer dig..

Iiiiiih tusind tak

Anmeld

2. november 2011

maria_wlt

Dejligt at det er Mumi 

Den bliver du glad for... 

Anmeld

5. januar 2012

MelikkazMoar

Bom skriver:

nu er det ikke for at spørge dumt.. men har du lagt en vejledning ind?

vi har lige købt ny seng til prinsessen og skal lave en sengerand til hende, og din er lige som den jeg har i hoved,  jeg synes hun skal have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.