Se hva jeg har lavet... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

B&J

ej hvor er den bare super flot godt lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mi

Super flot  Har du syet en lang pølse, eller har du syet "sider" på den. Den sidder så flot ind til fyldet

Anmeld

31. oktober 2011

Skouboe

Sy lommen til babyalarmen i fodenden, hvis du meget gerne vil have en lomme til den... Man er ikke ret gammel før man synes at den der alarm er et fantastisk stykke legetøj og man kan både spise den, trykke på alle knapperne så den slukker og når man kan sætte sig op, går der meget nemt sport i at smide den ud af sengen...

Lommer til sutter har aldrig fungeret herhjemme, vi har istedet brugt at have dem liggende i hjørnerne, så der har ungerne lært at lede efter dem, også i søvne. Til den ældste havde vi en lomme, og hun kunne ikke selv finde ud af at få dem fisket op i søvne, så vi skulle alligevel rende hele tiden.

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

Så fiiin

Og jeg er enig med Skouboe .. Hvis du vil have lomme til alarmen , skal du lave den i fodenden :b Vi har lomme til den i kalechen i barnevognen .. Hun fisker den ud konstant ! :b

Anmeld

1. november 2011

Bom

MelikkazMoar skriver:

hold da op hvor er den sej.. det er lige sådan en jeg må få lavet til min datter.. hun 'danser tango' med sin i hendes seng om natten

Tak..

Så er det bare og gribe sy maskinen..

Anmeld

1. november 2011

Bom

merichs skriver:

Wauw

Tak..

Anmeld

1. november 2011

Bom

VIPpigen skriver:

Virkelig flot Tror vidst også Lilje skal have en ny, hun smider benene op på den hun har nu, og så falder den sammen, men er også kun holdt sammen med 3 lag pladevat, så måske det var det der jeg skulle i stedet

Nu har Matilde's været i brug i et par dage, og det dur bare..
Sutterne bliver i sengen, hun vågner ikke fordi hun slår hovedet i tremmerne og hun har sidst men ikke mindst, ikke haft benene i tremmerne siden den kom op..

Så den kan varmt anbefales..

Anmeld

1. november 2011

Bom

Drømme skriver:

Hvor er den fin
Tror jeg bestemt jeg skal have lavet til den tremmeseng vores barn skal ligge i
Tak for du skrev hvad fyld du har brugt, jeg tror jeg skal et smut i Jysk

Ang. stof til lommer, er det nogen bestemte farver du tænker på til det ?

Har du været i Jysk..??

Mette spørg nemlig til et link på madressen, men kan kun finde den i 5 cm, så ville lige hører om du havde fundet den i butikken??

Anmeld

1. november 2011

Bom

AnneBJ skriver:

Fedt, tusind tak - vores falder også sammen!  

Mht stof til lommer, tror jeg det ville være pænest med noget ensfarvet. Nok lyseblå, mm du synes det bliver for drenget?

Jeg tror vist jeg dropper det med lommerne igen, for som en anden skriver så kan hun nok ikke fiske sutterne op.. Ideen var nok ikke gennemtænk..

Anmeld

1. november 2011

Bom

Mette. skriver:

Hvor er den fin søde! Godt klaret.  Må vist også i gang til Emilie, hendes er gået i stykker fordi hun træder på den. 

Kan du linke til den madras du har brugt på hjemmesiden? Kan ikke finde den. Og har du brugt den i fuld højde, eller skåret den til eller hvordan?

Tak søde.. Er også bare super stolt..

http://www.jysk.dk/4/5/28/527/3314409/a/catalog-sa les

Her er et link, men det er på en 5 cm's, så tror måske ikke de sælger den på 3 cm på nettet, så jeg ville da gå et smut i jysk hvis jeg var dig..

Jeg har skåret madressen til, den er skåret over på langs og så har jeg skåret X antal cm af i enden.. Så den er skædder syet til hende seng..

Du må se og igang med symaskinen, så Emilie kan sove lige så godt som Matilde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.