Se hva jeg har lavet... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.603 visninger
44 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

Bom

Så blev jeg endelig færdig med Matilde's sengerand, og er super godt tilfreds med resultatet..

Når jeg finder noget andet stof der passer til, vil jeg ha syet lommer på til baby alarm og sutter.. Har i nogle ideer til noget stof???

Hva sys i piger???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

AnneBJ

Nej hvor er den fin!! Hvad har du brugt som fyld?

Anmeld

30. oktober 2011

Bom

AnneBJ skriver:

Nej hvor er den fin!! Hvad har du brugt som fyld?

Tak

Det er en 3cm skum madres fra jysk.. Var træt af den anden hun havde, den faldt sammen..

Anmeld

30. oktober 2011

MelikkazMoar

hold da op hvor er den sej.. det er lige sådan en jeg må få lavet til min datter.. hun 'danser tango' med sin i hendes seng om natten

Anmeld

30. oktober 2011

merichs

Wauw

Anmeld

30. oktober 2011

VIPpigen

Virkelig flot Tror vidst også Lilje skal have en ny, hun smider benene op på den hun har nu, og så falder den sammen, men er også kun holdt sammen med 3 lag pladevat, så måske det var det der jeg skulle i stedet

Anmeld

30. oktober 2011

Drømme

Bom skriver:

Så blev jeg endelig færdig med Matilde's sengerand, og er super godt tilfreds med resultatet..

Når jeg finder noget andet stof der passer til, vil jeg ha syet lommer på til baby alarm og sutter.. Har i nogle ideer til noget stof???

Hva sys i piger???

Hvor er den fin
Tror jeg bestemt jeg skal have lavet til den tremmeseng vores barn skal ligge i
Tak for du skrev hvad fyld du har brugt, jeg tror jeg skal et smut i Jysk

Ang. stof til lommer, er det nogen bestemte farver du tænker på til det ?

Anmeld

30. oktober 2011

AnneBJ

Bom skriver:

Tak

Det er en 3cm skum madres fra jysk.. Var træt af den anden hun havde, den faldt sammen..

Fedt, tusind tak - vores falder også sammen!  

Mht stof til lommer, tror jeg det ville være pænest med noget ensfarvet. Nok lyseblå, mm du synes det bliver for drenget?

Anmeld

30. oktober 2011

Mette.

Bom skriver:

Hva sys i piger???

Hvor er den fin søde! Godt klaret.  Må vist også i gang til Emilie, hendes er gået i stykker fordi hun træder på den. 

Kan du linke til den madras du har brugt på hjemmesiden? Kan ikke finde den. Og har du brugt den i fuld højde, eller skåret den til eller hvordan?

Anmeld

31. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Bom skriver:

Hva sys i piger???

Vil du evt prøve at beskrive din fremgangmåde??? jeg tænker nemlig lidt om man laver en lang slange man betrækker udover skumgummiet eller hvordan du har gjort??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.