Modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

annec

Holbæktrunten skriver:

startede m allomin, da det var det de brugte på sygehuset da jeg skulle have mælken til at løbe til... 

Da jeg senere måtte opgive amningen var det så det naturlige valg. Men bassen fik mave vrøvl, og vi blev anbefalet nan af et vennepar. Synes nu ikke der var nogen forskel, så jeg køber hvad der er og ungen er ligeglad, bare han får mad 

Hehe ja okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Moar2011

annec skriver:

Hvad er det det HA betyder?

altså hvad det står for bogstavligt ved jeg ikk. men ved det er skånsom mod maven, hvis man har et barn med lidt mave problemer. så hjælper det på at det ikk er så hård mod mave og de kommer af med afføring.

Anmeld

31. oktober 2011

annec

Babyklar skriver:

altså hvad det står for bogstavligt ved jeg ikk. men ved det er skånsom mod maven, hvis man har et barn med lidt mave problemer. så hjælper det på at det ikk er så hård mod mave og de kommer af med afføring.

Åh det kan være at vi skulle prøve det i stedet for. Vi brugte NAN til at starte med. Men Sebastian kommer ikke rigtig af med sin afføring. Så fik vi at vide at vi skulle give ham syrnet. Men kunne ikke se at der var noget NAN der var det, så vi har købt Allomin men det virker som om at det gøre mere ondt på ham nu.

Så hvis det der nan HA virker mod hård mave og som de kan komme af med deres afføring så kan det da være vi skal prøve det.

Anmeld

31. oktober 2011

Moar2011

annec skriver:

Åh det kan være at vi skulle prøve det i stedet for. Vi brugte NAN til at starte med. Men Sebastian kommer ikke rigtig af med sin afføring. Så fik vi at vide at vi skulle give ham syrnet. Men kunne ikke se at der var noget NAN der var det, så vi har købt Allomin men det virker som om at det gøre mere ondt på ham nu.

Så hvis det der nan HA virker mod hård mave og som de kan komme af med deres afføring så kan det da være vi skal prøve det.

vi har aldrig haft problemer med storms afførning - jeg har så os kun brugt det. da HA er skånsom mod maven, så der var ingen tvivl om det sku være det men synes da i skal prøve det, husk at det godt kan tag et par dage før maven regere på at i har skiftet-

Anmeld

31. oktober 2011

annec

Babyklar skriver:

vi har aldrig haft problemer med storms afførning - jeg har så os kun brugt det. da HA er skånsom mod maven, så der var ingen tvivl om det sku være det men synes da i skal prøve det, husk at det godt kan tag et par dage før maven regere på at i har skiftet-

Ja okay Mange tak for hjælpen

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt NAN, men har også brugt Nutramigen.

Nutramigen, fordi der var nogle undersøgelser på sygehuset og de mente ikke hans mave kunne klare andet før 4 mdr, men fik en recept på det så kom kun af med 43 kr i stedet for 255 kr.

Nu bruger vi NAN2 fordi det er billigt, og det eneste han kan tåle.

Anmeld

31. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Brugte kun den økologiske fra Hipp. Simpelhen af den grund at så ved man helt sikkert hvad der er i, og den er ikke fyldt med unødvendige tilsætningsstoffer og da jeg ikke selv kunne amme, skulle Liam have det næstbedste

Anmeld

31. oktober 2011

Lilje82

annec skriver:

Det har jeg aldrig hørt om Hvor købes det?

På apoteket, det er til børn med refluks eller børnfede gylper/kaster op i store mængder...

Anmeld

31. oktober 2011

Livas mor

Vi brugte Nutramigen, fordi Liva var allergisk og fordi vi dermed fik en grøn recept hos lægen med tilskud til det.. Desuden virkede det også som det bedste rent kvalitetsmæssigt!

Anmeld

31. oktober 2011

annec

Rikke&Liam skriver:

Brugte kun den økologiske fra Hipp. Simpelhen af den grund at så ved man helt sikkert hvad der er i, og den er ikke fyldt med unødvendige tilsætningsstoffer og da jeg ikke selv kunne amme, skulle Liam have det næstbedste

Hehe ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.