Modermælkserstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

twinny

Vi startede med NAN.. Men de fik de virkelig hård mave a.. Så gik vi over til beauvais den syrnet, da min kæreste self købte det forkerte..  Men det er vi super tilfredse med... Så det holdt vi ved...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Maja_4000

annec skriver:

Okay Syntes du der er nogen forskel?

Ja .. For vi brugte hovedsageligt syrnet Allomin :b Men da vores datters mave begyndte at fungere , passede det med at vi skulle over til NAN .. Men på almindelig Allomin og NAN synes jeg ikke der er forskel ..
Dog var der et par stykker i min mg som skiftede over til NAN , og så holdt børnene op med at have ondt i maven .. Tror man skal prøve sig frem

Anmeld

30. oktober 2011

K&S

annec skriver:

Ja okay Vi bruger også allomin både den almindelige og syrnet. Min SP sagde vi skulle give ham syrnet 2 gange om dagen. Men forstår bare ikke helt hvad forskellen er?

Syrnet Allomin (den grønne) er tilsat citronsyre, hvilket letter optagelsen i tarmen  så hvis han har tendens til hård mave, skulle den være god - og evt. også til at forebygge hård mave

Anmeld

30. oktober 2011

Happiness

Vi bruger Nutramigen. Har allergier på begge sider, så får tilskud.

Det er møgdyrt, og lugter ret så grimt... Men det er det værd, hvis det kan mindske chancerne for allergi!

Vi har fået en åben recept til han er 6 måneder, så det fortsætter vi med indtil da! Og køber nok lidt ekstra ind til den tid, så vi har til at blande i grøden! Men ellers må vi betale det, det koster uden tilskud.

Anmeld

30. oktober 2011

Trine89

Her bruger vi Hipp. og er SÅ tilfreds med det. 

Vi har ingen problemer med maven eller noget.. 

Anmeld

30. oktober 2011

Mira0911

NAN...  

Anmeld

30. oktober 2011

sne190810

Jeg har kun brugt MME til grød, og der brugte jeg altid Hipp øko.

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

Vi har brugt NAN herhjemme - det var det første vi købte, og vi har aldrig haft problemer med hendes mave 

Anmeld

30. oktober 2011

AnneBJ

Allomin og har aldrig haft problemer!

Valget faldt på det, fordi de havde det der hvor vi handlede

Anmeld

30. oktober 2011

Jeia

Vi brugte beauvais til min datter, det var dem eneste de havde i butikken, da vi skulle starte på MME lige inden jul. Vi havde ingen problemer, så forsatte med det. Har dog købt både nan og allomin, fordi jeg ikke kunne få beauvais, det nægtede hun at drikke. Jeg kunne heller ikke selv få hverken nan eller allomin ned, så de røg i skraldespanden. Synes de begge har en underlig bismag, specielt nan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.