Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Syrnet Allomin (den grønne) er tilsat citronsyre, hvilket letter optagelsen i tarmen så hvis han har tendens til hård mave, skulle den være god - og evt. også til at forebygge hård mave
Syrnet Allomin (den grønne) er tilsat citronsyre, hvilket letter optagelsen i tarmen så hvis han har tendens til hård mave, skulle den være god - og evt. også til at forebygge hård mave
Når ja okay, mange tak
Baby-støv skriver: Vi startede med NAN.. Men de fik de virkelig hård mave a.. Så gik vi over til beauvais den syrnet, da min kæreste self købte det forkerte.. Men det er vi super tilfredse med... Så det holdt vi ved...
Vi startede med NAN.. Men de fik de virkelig hård mave a.. Så gik vi over til beauvais den syrnet, da min kæreste self købte det forkerte.. Men det er vi super tilfredse med... Så det holdt vi ved...
Hehe okay Jamen det var jo godt nok han købte forkert, hvis du er tilfreds med den jo
nan, fordi vi bruger junior mælk (NAN3)
Happiness skriver: Vi bruger Nutramigen. Har allergier på begge sider, så får tilskud. Det er møgdyrt, og lugter ret så grimt... Men det er det værd, hvis det kan mindske chancerne for allergi! Vi har fået en åben recept til han er 6 måneder, så det fortsætter vi med indtil da! Og køber nok lidt ekstra ind til den tid, så vi har til at blande i grøden! Men ellers må vi betale det, det koster uden tilskud.
Vi bruger Nutramigen. Har allergier på begge sider, så får tilskud.
Det er møgdyrt, og lugter ret så grimt... Men det er det værd, hvis det kan mindske chancerne for allergi!
Vi har fået en åben recept til han er 6 måneder, så det fortsætter vi med indtil da! Og køber nok lidt ekstra ind til den tid, så vi har til at blande i grøden! Men ellers må vi betale det, det koster uden tilskud.
Ja har hørt at det er ret dyrt..Vi har heldigvis ingen allergi i familien
Trine89 skriver: Her bruger vi Hipp. og er SÅ tilfreds med det. Vi har ingen problemer med maven eller noget..
Her bruger vi Hipp. og er SÅ tilfreds med det.
Vi har ingen problemer med maven eller noget..
Nej okay Syntes ikke der er særlig mange der bruger den
sne190810 skriver: Jeg har kun brugt MME til grød, og der brugte jeg altid Hipp øko.
Jeg har kun brugt MME til grød, og der brugte jeg altid Hipp øko.
Ja okay
Mira0911 skriver: NAN...
NAN...
Okay
Jeg har stemt andet: Da vi brugte (bruger) Enfamil, Vi er nu nede på en flask dagligt nu
Babymor2010 skriver: Vi har brugt NAN herhjemme - det var det første vi købte, og vi har aldrig haft problemer med hendes mave
Vi har brugt NAN herhjemme - det var det første vi købte, og vi har aldrig haft problemer med hendes mave
Det var da dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128