Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken modermælkerstatning bruger du? Og hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fra 0-4 måneder brugte vi Nutramigen
Jeg her stemt Allomin, det brugte vi fra han var ca. 4 måneder
Vi startede med Allomin syrnet, men den ville Anton ikke spise, så vi gik over til den alm.
Vi brugte Nutramigen de første 4 mdr fordi der er allergi i familien, og derefter NAN...fordi den er i fakta hvor vi handler.
Her hjemme bruger vi NAN1..
Den havde jeg god erfaring med min ældste dreng.. Så det blev vores valg denne gang her osse...
K&S skriver: Fra 0-4 måneder brugte vi Nutramigen Jeg her stemt Allomin, det brugte vi fra han var ca. 4 måneder Vi startede med Allomin syrnet, men den ville Anton ikke spise, så vi gik over til den alm.
Ja okay Vi bruger også allomin både den almindelige og syrnet. Min SP sagde vi skulle give ham syrnet 2 gange om dagen. Men forstår bare ikke helt hvad forskellen er?
Maja_4000 skriver: Da Caroline var lille brugte vi Allomin .. Men så flyttede vi .. Og de havde ikke Allomin dér hvor vi så handlede .. Så derfor skiftede vi til NAN .. Det bruger vi stadig
Da Caroline var lille brugte vi Allomin .. Men så flyttede vi .. Og de havde ikke Allomin dér hvor vi så handlede .. Så derfor skiftede vi til NAN .. Det bruger vi stadig
Okay Syntes du der er nogen forskel?
MetteS81 skriver: Vi brugte Nutramigen de første 4 mdr fordi der er allergi i familien, og derefter NAN...fordi den er i fakta hvor vi handler.
Ja okay
Bshizzle skriver: Her hjemme bruger vi NAN1.. Den havde jeg god erfaring med min ældste dreng.. Så det blev vores valg denne gang her osse...
Brugte vi også i starten, men så skulle vi bruge det der syrnet og havde de hvis ikke i NAN
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128