Ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Baby-støv skriver:

ihh hvor er du sød... mange tak..

Jaah, jeg havde lyst til at pakke ungerne ned i autostole og sige til kæresten.. "Nu kører vi ud til Herlev og spørg hvad der er galt med de her m*gunger"  

De er fra d 23 sep... Så det kunne også godt være ngoet tigerspring der er på vej...

Så er de en månede og en dag yngre end vores Zander. Så tør jeg næsten godt garanterer dig, at du om måned, når de bliver lidt ældre, ville kunne mærke forskel i deres søvnmønster. Så skulle de gerne sove lidt længere, men det er selvfølgelig forskelligt fra baby til baby.

En vigtig forudsætning for at du kommer ind i en god rytme med dem hen af vejen, er dog at du selv skal sørger for at få sovet og få noget at spise.

Jeg snakker af erfaring med Zander.

Det hele vil virke meget nemmere og være ti gange nemmere at overskue og håndterer, når du selv er "ladet" ordentlig op.

Har du ikke en mor eller en der står der aller nærmest, der kan komme over at aflaste dig nogle timer, mens du får noget ordentlig at spise og sovet lidt?

Hvis de virkelig har brug for dig, er du jo lige inde i sengen, så du hurtigt kan stå op og træde til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

twinny

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Så er de en månede og en dag yngre end vores Zander. Så tør jeg næsten godt garanterer dig, at du om måned, når de bliver lidt ældre, ville kunne mærke forskel i deres søvnmønster. Så skulle de gerne sove lidt længere, men det er selvfølgelig forskelligt fra baby til baby.

En vigtig forudsætning for at du kommer ind i en god rytme med dem hen af vejen, er dog at du selv skal sørger for at få sovet og få noget at spise.

Jeg snakker af erfaring med Zander.

Det hele vil virke meget nemmere og være ti gange nemmere at overskue og håndterer, når du selv er "ladet" ordentlig op.

Har du ikke en mor eller en der står der aller nærmest, der kan komme over at aflaste dig nogle timer, mens du får noget ordentlig at spise og sovet lidt?

Hvis de virkelig har brug for dig, er du jo lige inde i sengen, så du hurtigt kan stå op og træde til.

ihhh det glæder jeg mig til...

JO, men lige så snart de græder. Kan jeg ikk holde det ud..

Anmeld

30. oktober 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Baby-støv skriver:

ihhh det glæder jeg mig til...

JO, men lige så snart de græder. Kan jeg ikk holde det ud..

Det er det kære moderinstinkt, der kommer op i dig.  

Nu vil jeg snart hoppe under dynen. Zander blev puttet kl. 20, og vågner første gang ved 24.00-01.00 tiden, så nu kan jeg lige nå at få lidt søvn, inden at den første natflaske skal på banen.

Kan du sove rigtig godt, når du engang kan komme under dynen.

De kærligste hilsner fra mig til dig.

Og tak for anmodningen. Den er hermed accepteret.

Anmeld

31. oktober 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

tak, 

velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.