Ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. oktober 2011

twinny

Hey tøser....

Jeg ammer ikk. Men har malket ud til drengene.... Nu er det sådan jeg næsten ikk har mere mælk og er derfor gået over til mme...

Jeg har meget lidt mælk tilbage..

Jeg hører om nogle piller, man skal have for at stoppe mælken.. Er det kun, hvis man har meget mælk? skal jeg ovehovedet gøre noget ved det eller går det helt i sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

livhemdrup

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Jeg ammer ikk. Men har malket ud til drengene.... Nu er det sådan jeg næsten ikk har mere mælk og er derfor gået over til mme...

Jeg hører om nogle piller, man skal have for at stoppe mælken.. Er det kun, hvis man har meget mælk? skal jeg ovehovedet gøre noget ved det eller går det helt i sig selv igen?

mit stoppede blot af sig selv. men ved du kan få piller ved lægen til at stoppe det hurtigere hvis det er.

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

livhemdrup skriver:

mit stoppede blot af sig selv. men ved du kan få piller ved lægen til at stoppe det hurtigere hvis det er.

Nej det er næsten stoppet. Så det er ikk nødvendigt.. Det var bare mere om der kunne ske noget, hvis man ikk fik piller...

Anmeld

30. oktober 2011

***S***

Jeg har os valgt at stoppe amning nu pga, af mange omgange med brystbetændelse og pencilin og jeg har fået ammestop piller fra min læge.. Har dog ikke taget dem endnu, da William lige skal være helt dus med flaskerne!

Med kan jo være dit stopper af sig selv, hvis du ikke har så meget tilbage..

Anmeld

30. oktober 2011

MetteS81

Du behøver ikke pillerne når din mælkeproduktion er så lav...så stopper mælken bare helt af sig selv inden længe og du behøver ikke hjælp til det....og når din produktion er så lav som den er, så sker der ikke noget ved ikke at tage pillerne. Du burde ikke få brystbetændelse eller lign, det får man kun hvis der er meget mælk.. 

Anmeld

30. oktober 2011

sne190810

Altså hvis du bare massere lidt ud i badet, eller i hånden hvis/når de føles hårde tror jeg rimelig hurtigt det kan gå i sig selv.

Tror højest der går et par dage, og så skulle det vidst være minimalt hvad der kommer ud ..

Men hvordan er de nu? Altså dine bryster? Haha, vildt mærkeligt t spørge om .. Men er de hårde, når der er gået noget tid? Eller er de bare sådan rimelig 'normale'..

Anmeld

30. oktober 2011

livhemdrup

Baby-støv skriver:

Nej det er næsten stoppet. Så det er ikk nødvendigt.. Det var bare mere om der kunne ske noget, hvis man ikk fik piller...

nogen kan godt få brystbetændelse men det er ikke alle der gør det. Så du kan sagtens bare stoppe uden indtag af piller.

Anmeld

30. oktober 2011

JeNoVa

Pillerne er vist kun til for, hvis man stopper brat. Hvis du har trappet langsomt ned, skulle de ikke være nødvendige. Jeg trappede selv ned og er nu stoppet helt uden piller.

Anmeld

30. oktober 2011

Clisolka

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Jeg stoppede selv amningen uden piller - jeg havde heller ikke ret meget mælk. Jeg havde dog ikke brug for pillerne fra lægen, der sker der ikke noget ved 

Anmeld

30. oktober 2011

twinny

Okay mange tak alle sammen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.